scan: MWD

Respondentom spoločnosť Tesco ponúka 25 bodov na Club card a možnosť vyhrať 3x 150 eur. Anketovú microsite www.tesco.sk/hodnotenie s dotazníkom, komunikuje na predajných plochách pri pokladni formou P.O.S. – stojanmi s letákmi so sloganom „Povedzte nám, aký bol váš dnešný nákup.

Tesco primárne zaujíma spokojnosť zákazníka s rozsahom, dostupnosťou a kvalitou ponúkaného tovaru a služieb, resp. komunikáciu personálu. Respondentov sa pýta i na vzťah a ich spokojnosť s reťazcom Lidl.

„… je to testovacia fáza a zatiaľ sme to nespustili na všetkých obchodoch. Cieľom je získať zákaznícku spätnú väzbu, na ktorej chceme budovať a zlepšiť veci k ešte väčšej spokojnosti našich zákazníkov,“ doplnil pre mediawatch.dog Martin Krajčovič, hovorca spoločnosti Tesco Stores SR.

vizuál letáku – líc (scan: MWD)

Anketové otázky dotazníka:

    • Ste zamestnancom Tesca? (Áno-Nie)
    • Zadajte prosím dátum vašej poslednej návštevy predajne.
    • Vyberte, prosím čas kedy ste predajňu navštívili.
    • Nakupovali ste v tomto obchode aj predtým?
    • Akú pokladňu ste použili pri platení? (klasickú, samoobslužnú, alebo Scan and Shop)
    • Do akej miery je pravdepodobne, že by ste túto predajňu odporučili svojim kolegom, či priateľom? (stupnica od – určite by som neodporučil – 1 do 10 – jednoznačne by som odporučil)
    • Radi by sme získali spätnú väzbu, prečo ste predajňu ohodnotili práve takto? Viac informácii nám môžete poskytnúť i v krátkom videu. Chceli by ste nám nahrať video?
      Povedzte nám prosím, prečo ste tejto predajni, dali práve takéto hodnotenie. Vo svojej odpovedi prosím uveďte čo najviac detailných informácii.

      foto: mediawatch.dog
    • Stretli ste sa počas poslednej návštevy s personálom, ktorý pre vás urobil niečo špeciálne?
    • Do akej miery súhlasíte s nasledujúcimi výrokmi? (Rozhodne nesúhlasím, skôr nesúhlasím, Ani súhlasím, ani nesúhlasím, Skôr súhlasím, Rozhodne súhlasím, Neviem)
    • Personál v predajni bol nápomocný.
    • Personál v predajni bol priateľský.
    • Personál v predajni sa ku mne správal zdvorilo
    • Zamestnanci obchodu mi ponúkli pomoc z vlastnej iniciatívy.

      repro foto: tesco.sk/hodnotenie
    • Z prístupu personálu som mal pocit, že som tu vítaný.
    • Personal v predajni bol slušne a vhodne oblečený.
    • V tejto predajni mi zamestnanci vždy poskytnú nápomocne a priateľské služby.
    • Predajňa bola čistá a uprataná.
    • Bol ste spokojný s dostupnosťou produktov v predajni (veci ktoré som chcel kúpiť neboli vypredané)
    • Bol som spokojný s dostupnosťou čerstvého mäsa (nie mrazeného)?
    • Bol som spokojný s dostupnosťou čerstvých produktov z lahôdkového pultu (údeniny, šunky, salámy, syry)?
    • Bol som spokojný s dostupnosťou pečiva?
  • Bol som spokojný s dostupnosťou ovocia a zeleniny?
  • Bol som spokojný s kvalitou čerstvého mäsa (nie mrazeného)?
  • Bol som spokojný s kvalitou čerstvých produktov z lahôdkového pultu (údeniny, šunky, salámy, syry)?
  • Bol som spokojný s kvalitou pečiva?
  • Bol som spokojný s kvalitou ovocia a zeleniny?Bol som spokojný s dĺžkou čakania pri pokladni?
  • Bol som spokojný s dĺžkou čakania pri obslužných pultoch?
  • Bol som spokojný s cenami produktov, ktoré som kúpil?
  • Ceny boli zrozumiteľné a ľahko zistiteľné?
  • Stalo sa vám, že ste pri pokladni niekedy zaplatili vyššiu cenu než aká bola uvedená na cenovke na regáli, resp. letáku či billboarde?
  • (Ani, Nie, Po zaplatení som pokladničný doklad nekontroloval, Neviem, nespomínam si.)
  • Do akej miery súhlasíte s výrokom „Táto predajňa Tesco je prínosom pre miestnu komunitu?“
  • Do akej miery súhlasíte s nasledujúcimi výrokmi?
  • Počas nákupu bolo jednoduché pohybovať sa po predajni.
  • Bolo ľahké nájsť produkty, ktoré som chcel nakúpiť?
  • Bol som spokojný s obsluhou na Službách zákazníkom (Informáciách)?
  • Pokladník mi bol nápomocný?
  • Vypýtali si od vás klubovú kartu Club card?
  • Predajňa ponuka dobrý rozsah sortimentu?

    vizuál letáku – rub (scan: MWD)
  • Okrem tejto predajne Tesco, v ktorom ďalšom z uvedených reťazcov nakupujete najčastejšie potraviny a spotrebný tovar? (Billa, Carrefour, CBA, COOP Jednota/Tempo, Fresh, Kaufland. Lidl, Metro, Terno Slovensko (Terno, Hypernova, Moja Samoška), Nakupujem len v Tesco (otázka neponúkla možnosť zaškrtnúť viacero možností, a ani odpoveď „iné“, t.j. kolónku na doplnenie reťazca, napr. Yeme.
  • Ako by ste ohodnotili Tesco v porovnaní s reťazcom Lidl v nasledujúcich oblastiach? (Tesco je výrazne horšie, Tesco je o niečo horšie, Tesco nie je ani horšie, ani lepšie, Tesco je o niečo lepšie, Tesco je výrazne lepšie)
  • Nákupný zážitok celkovo
  • Počet zamestnancov obchodu
  • Dĺžka čakania pri pokladni
  • Je jednoduché nájsť produkty, ktoré potrebujem
  • Dostupnosť produktov, ktoré chcete kúpiť
  • Šírka sortimentu vyhovuje mojim potrebám a tiež veľkosti tejto predajne
  • Kvalita čerstvých potravín
  • Ceny bežne kupovaných produktov
  • Ceny produktov, ktoré sú uvedené na regáli sa zhodujú s cenami na pokladničnom doklade
  • Špeciálna ponuka/letáková ponuka/akcie
  • Do ktorej z vekových kategórii patríte?
  • Do 18 rokov
  • 18 až 29 rokov
  • 30 az 49 rokov
  • 50 az 65 rokov
  • 66 a viac rokov
  • Bez odpovede
  • Ste…
  • Muž
  • Žena
  • Bez odpovede
  • Aké sú vaše mesačné výdavky za potraviny a spotrebný tovar do domácnosti?
  • Uveďte prosím čiastku, ktorú ste minuli pri poslednej návšteve tejto predajne?

    foto: mediawatch.dog
REKLAMAadv.:

143 KOMENTÁRE

  1. Dobrý deň,

    pretože dotazník som neoobjavil, píšem takto. Do Tesca v Dolnom Kubíne chodím denne. Personál je super. Tovar ako asi všade inde. Čo mi vadí sú „navoskovaná“ zelenina a ovocie. No ani v iných obchodoch to nie je iné. Žiaľ. Často takýmto nalešteným tovarom hovorím „otraviny“. Márne hľadám jablká ktoré by mali dierku po červíkovi – to je najlešpí kvalitár – nenájdem. No čo ma štve už dlho je, že na niektorom ovocí a zelenine nie je možné normálnemu človeku zistiť dátum spotreby. Sú tam nejaké nezmyselné „kódy“ (asi sa zase nejaký chytrák v Bruseli zabával), ktoré vedia dešifrovať iba zamestnanci Tesca, ktorí majú na starosti ten úsek. Už napríklad pri pokladni sa nedozviete dokedy je garantované navoskovanie takých rajčín (dodávateľ nejaká farma Kameničany, či maliny, čučoriedky, černice v ktoré majú pôvod v Španielsku, či Maďarsku. Aspoň tak to tam je napísané. Zúrim pri nich a už dávno som chcel dať fotografie na najakú internetovú schránku. Jednu som „hodil“ hodil an FB, ale reakcia zo strany Tesca neprišla. Takže asi toľko. Som zvedavý, či si Tesco vezme „k srdcu“ túto moju pripomienku, alebo aj táto anketa je ako väčšína iných len reklamným ťahom. Pozdravujem všetkých zodpovedných – Škerlík Peter

    • Súhlasím, Peťo. TESCO rado vyhlási niečo, čo je vo hviezdach – dá sa realizovať ale až v 22. storočí – ešte tu stále bude TESCO????????

  2. Dnesny nakup bol dobry v tescu kupim vsetko co potrebujem aj navyse co nepotrebujem lebo maju velmi dobry vyber a hlavne ceny . Som spokojna

  3. kedze som dotaznik nenasla, pisem aspon takto. Do Tesca chodim pravidelne lebo nakupim na jednom mieste vsetko, co potrebujem. Predavacky aj pokladnícky su ochotne, niekedz mam vzhrady voci pracovnickam info pultu. Nechaju zakaznika cakat, az ked sa ohlasim, tak sa mi venuju. Dostmi vadi aj to, ze sa doklada tovar pocas prevadzky a musime kluckovat medzi kartonmi a vozikmi, niekedy sa aj musime uhnut dokladacom /nie oni nam/.

  4. Dotazník som taktiež nenašla, iba zoznam otázok v dotazníku, na ktoré sa nedalo reágovať. Podľa mňa trocha zlá reklama. Niekde Vaši IT technici urobili chybu, alebo reklama na kampaň predbehla jej skutočné spustenie.
    V Tescu v Prešove sa zamestnanci snažia pomôcť , ale samozrejme nie všetci. Natrafila som aj na takých, z ktorých som mala pocit, že tam robia „za trest“ a preto sa aj tak správajú.
    Čo mi prekáža sú samoobslužné pokladnice. Klasická pokladňa najmä ráno nie je žiadna. ľudia sú zmätený, zmätkujú, predovšetkých starší zákazníci, pre ktorých je to doslova stres. Pri samoobslužnej kase kým si nablokujem nákup, tak musí ku mne prísť niekoľkokrát predavačka, lebo raz nechce zobrať čiarkový kód, potom sa „mašinke“ nepáči odložený tovar, alebo kričí že je neznámy tovar a mám počkať na obsluhu apod.Nakoniec mi nechce zobrať kupóny a to ma už vytočí úplne, čas, ktorý strávim na takejto kase najmä keď sa ponáhľam ma núti, že ranné nákupy budem musieť robiť nákupy niekde inde, kde to prosto na kasách funguje.

  5. Dobrý deň, ani ja som nenašla tzv. dotazník ale takouto formou môžem napísať, že chodím do Tesca do RV a som spokojná, je tam milý personál.

  6. Neda sa vôbec odpovedat,tak neviem,kde je chyba. Ziaden dotaznik nie je…..Dnes som bola viac spokojna ako vcera.Mrzi ma,ze som nemohla vyuzit vsetky kupony.Nemali napr.svajciarsky blokj -syr.Dva kupony mi teda ostali nevyuzite.Aspon,ze som dostala iny tovar a
    vcelku som bola spokojna.Rada nakupujem v malom Tescu v Kosiciach.

  7. Dnes som bol nakupovat v predajni TESCO v OD PRIOR v PRIEVIDZI letak som nenašiel platil som v samooslužnej pokladni pani čo mala dozor pri pokladniach bola mila .Inač všetko O.K.Julius

  8. Včera som bola na nákup v Tescu Varín. Ako obyčajne regále zívali prázdnotou Choď kúpiť múku, máš problém! Cukor? hehe,,, a aj iných potravín sa to týka. Idem v sobotu ráno o pol deviatej vykladá istá ryšavá neochotná pani zeleninu. Pýtam sa jej a ona možno to bude na spodu a nemá 8 rúk. Dobre, idem si nakúpim a vrátim sa, to isté aj po 20 min. Idem znova urobiť kolečko a keď sa vrátim to isté,aby som nemusela krúžiť dokola navrhnem jej,že jej nadvihnem prepravky a nech mi len podá zeleninu do polievky a dostanem odpoveď,že ona nemá na starosti len mňa a nech čakám kým vyloží? To mám čakať hodinu dve? Sobota! regále závajú prázdnotou,ale zato v strede v uličkách navezený tovar a nemôžeš sa prepchať s košíkom a keď sa stretnú dva košíky, no? Tabuľa ako svet akcia na čokoládu Milka s orieškami, cena 0,79 e. Tak zoberiem dve. Doma kontrolujem nákup a tam že jedna stojí 1,50 e. Tak teraz čo? Mám letiež znova tých 5 km,aby som to dala do poriadku? Ale rada som,že je tam tesco len s tým,že menej kyslých tvárí a viac vyloženého tovaru.

  9. Zástupcov Tesca zdravím opäť s jedinou otázkou. Prečo mi nebolo odpovedané na e-mail zo dňa 17. 09.2017. Je to náhoda, alebo známka toho, že som sa nemýlil ak som konštatoval podozrenie, že aj tieto hodnotenia sú len marketingovým ťahom? Naviac, pýtal som sa odvtedy viacerých dám, ktoré pracujú v Tesco Dolný Kubín. Ani jedna o mojom hodnotení nič nevedela. Pýtam sa prečo tieto, naozaj milé panie, ktoré za ich prácu môžem len pochváliť, nič nevedeli o mojom hodnotení? Pretože ma neuvádzanie dátumov spotreby (resp. ích uvádzanie nezmyselnou šifrou, ktorej ani „divá sviňa nerozumie“) na niektorých potravinách (paradajky, čučoriedky, maliny…) naozaj zaujíma a štve, nehodlá skončiť týmto príspevkom, ale asi sa pokúsim opýtať na to aj cez mainstreamové médiá, prípadne inak. Som teda zvedavý na to, či Tescovrchnosť zareaguje, alebo nie. S pozdravom: Škerlík Peter

    • Mily pan Peter,
      nepracujem v Tescu, ale v inom potravinovom retazci. Nehladajte datum spotreby, kde nie je, na niektorych tovaroch je len datum balenia, napr. na malinach, zbytocne by tam dali 4 dnovu zaruku, ak by za 2 dni splesniveli, zalezi na teplote vzduchu a pod. Je to v ramci zakona.Prajem prijemne sviatky. Anna Šmidáková

  10. Keďže som dotazník nenašla tak píšem takto. U nas v Detve navštevujem Tesco denne. Bola by som spokojná keby sa vyšší personál vymenil. Niektoré manažérky v Detve Tesco sú arogantné a niekedy mám pocit že sikanuju predavačky. Su to ženy ktoré poradia pomôžu keď treba. Tiež som patrila medzi ne. Určitá pani manažérka je úplne katastrofálna. Sprava sa tak ako keby jej pstrilo cele Tesco. Ďakujem.

  11. Nakoľko som ani ja nenašla žiaden hodnotiaci dotazník píšem aspoň takto. To čo som zažila v Tescu pri nákupe dňa 5.10.2017 o 18:57 som ešte v živote nezažila – myslela som si, že je to nejaká „skrytá kamera“. Pre svoje dieťa som kupovala Tesco Value piškóty s jahodovou, marhuľovou a višňovou želé príchuťou 1 ks po 0.38 EURo. Pri pokladni mi odmietli predať príchuť višňovú, bez akejkoľvek normálnej odpovede na moju prečo? Pokladníčka mi neustále opakovala, že „piškóty v višňovou želé príchuťou sú nepredajné“ ale prečo, a prečo ich teda majú v regáloch som sa vôbec nedozvedela.
    Po mojom extrémnom výbuchu v predajni pri pokladni, mi iná pracovníčka z toho istého regálu – ale z hornej police vybrala želé s višňovou príchuťou piškóty, ktoré mi predali. Chcela aby som aby sa mi niekto kompetentný – ak je tu niekto kompetentný – aby sa mi k tomuto vyjadril. Je mi jasné, že nejde o nič závažné – ale do Vašej predajne v Banskej Štiavnici som išla bez bolesti hlavy a y Vašej predajne som sa vracala v bolesťou hlavy a maximálne rozčúlená. Aký si mám urobiť obraz o službách zákazníkom tohto obchodného reťazca? Keď dokážu urobiť takýto problém kvôli piškótam s višňovou príchuťou a bez akéhokoľvek normálneho vysvetlenia? Prosím o odpoveď kompetentného človeka.

  12. Prajem pekný deň.
    Chcela som vyplniť ešte 1 dotazník, no už som ho nenašla. … lebo aj dnes som bola nakúpiť u Vás, tak preto. Ale nevadí … aj v tomto ako v predošlých dvoch dotazníkoch by som písala len samé chvály na prístup zamestnancov k zákazníkovi, na tovar …
    Len dnes s milou pripomienkou – rada som zase videla Vašu pracovníčku, ktorá mi ochotne ponúkla finančnú pomoc 4.10.2017, hoci sme sa predtým nikdy nevideli. Podľa dohody – dnes som jej mala zaniesť dlžnú sumu.
    „Ešte raz veľmi pekne ďakujem, pani Janka, ste zlatáá.“
    Takýto by sme mali byť všetci ! Berme si z Vás príklad !“

  13. 09.10. Šamorin
    – kúp 1x nescafe azera a získaj cestovný hrnček – nescafe kúpené, ale bez hrnčeky
    – náhrobná sviečka kaplnka – asi vypredaná
    – babičkine vajcia M 20ks ,,HIT MESIACA,, – asi vypredané
    Asi takýto bol môj nákup! Spokojnosť? Posúďte sami! Prajem pekný deň

  14. Prajem pekný deň,

    dotazník som nenašla, takže píšem komentár. Nakupujem v Tescu Myjava a som vysoko spokojná čo sa týka tovaru a milého personálu. “ Je to tam super.“

    Nech sa darí i naďalej.

  15. Piatok, 13.10.2017, Tesco Zlaté Moravce
    Dobrý deň.
    Rada nakupujem v Tesco predajniach okrem potravín aj dámske, pánske a detské oblečenie aj obuv. Vybrané odevy a spodná bielizeň našťastie ešte vždy obsahujú v zložení dostatočný podiel bavlny, čo je v dnešnej dobe veľké plus. Strihovo nám tiež vždy zapasujú nohavice, sukne aj saká. Je to poctivá klasika, žiadne uletené vychytávky. Aj kvalita šitia a prepracovania odevov je v porovnaní s inými obchodnými značkami v približne rovnakej cenovej relácii na oveľa, oveľa vyššej úrovni. Veľkou výhodou je že oblečenie sa dá bez problémov vymeniť keď doma zistím že veľkosť deťom nezapasovala. Ešte nikdy s mi nestalo že by mi to nebolo umožnené. Taktiež tu nakupujem kuchynské elektrospotrebiče, iné elektrospotrebiče do domácnosti – ventilátor, fén, žehlička a aj športové potreby. Zaujímavou motiváciou sú aj clubcard body alebo kupóny.
    K dnešnému nákupu.
    Opäť som si kúpila do domácnosti elektrospotrebič – kvalitný gril Russell Hobbs za 39,99 € s moderným dizajnom. Personál tak ako vždy bol veľmi ochotný – všade, osobitne vrátane pokladne a INFO pultu /bez problémov a s úsmevom som tu doriešila jednu výmenu tovaru /. Keď tak „lovím“ v pamäti, ešte sa mi nestalo že by som z predajne Tesco ZM odchádzala z akéhokoľvek dôvodu nespokojná, preto sa sem vždy rada vrátim.

  16. Tesco Piestany
    Dekorativna sviecka cervena 6 ks balenie cena 1,99€.
    Dekorativna sviecka biela 6 ks balenie cena 6,99€.
    Tovar rovnaky akurat farba ina! Ja blba som si to vsimla az doma.uz nemam cas sa tam trepat to vratit.
    Taaakze kontrolujte si co vam uctuju uz pri pokladni ;-)

  17. Preco sa neda na dotaznik reagovat ?! , pride to ako zavadzanie ludi.. na tesco/hodnotenie…, ani neodpovedate na podnety, zrejme asi o ziadnu vyhru 150 eur sa ani nehra, ludia kupuju a radi si aj zasutazia.., tak netreba mat reklamy, ze povedzte nam svoj nazor…

  18. Ľudia predo mnou majú pravdu žiadny dotazník k dispozícii ale odpovedajte na dotazník. Odkladajte bloky – načo? Hurá súťažíme VIVAT TESCO

  19. Rád by som vyplnil dotaznik.Chodím na nákup do Tesca v Prievidzi.Personál je príjemní a milí.Chcel by som hlavne aj touto cestou poďakovať pracovníkovi,ktorý ma na starosti predaj elektrospotrebičov.S takou ústretovosťou som sa ešte ani nestretol.Kupoval som televízor,na naše otázky na neho kladené nám ochotne a na odbornej úrovni odpovedal.V budúcnosti pri kúpe elektro sporebičov sa v prvom rade pôjdem informovať do tejto predajne.Takýchto predajcov by mal mať každý obchod.

  20. Nemate tu ziadny dotaznik,ako mam vlastne vyjadrit spokojnost alebo nespokojnost s nákupom.
    Skoda,snad to v novom tyzdni uz bude aktualizovane.

  21. TESCO LAMAČ: Presla som cele tesco a nemohla som najst normalne trvanlive mlieko a to sa mi stalo nie raz a med to iste nikde nebol, taktiez mam zas na blocku nablokovane niake jahody dokonca 2 krat tam su a pritom sme ziadne jahody nekupovali, a tiez to nieje prvi krat ze tam mam nieco co ani nekupujem. Pokladnicky si tam asi naukladaju veci a potom mi to blokuju na moj ucet ocividne!!! Uz som na to Tesco dost nasrana! Taktiez bordel v ulickach ( rozsipana muka) , palety a voziky v ceste ani prejst sme nevedeli. Pri pokladniach plno ludi dlhy rad,pokladnicka stiha este aj telefonovat a ja som zas musela cakat kym sa jej uraci polozit telefon. Uz do Tesca tak skoro zas nepojdem, okradat pokladnickou sa rozhodne nenecham ked mi blokuje blbosti stale. Mate tam strasny bordel, som sklamana sceleho nakupu…

  22. Dobrý
    Do dnešného dňa ste mi nepripisali body ktoré sľubujete
    za vypísanie dotazníka.
    Budte taký dobrý a nesľubujte v reklamách klamstva.
    Ďakujem

  23. S nákupom som bol spokojný. Iba že som zabudol predložiť CLUBCARD a na INFORMÁCIACH mi pripísanie bodov neakceptovali hoci predtým som mal tiež taký problém a body mi bez okolkoch pripísali.

    • Lenka, Lenka, viborna je výborná, tieš je tiež, predavački sú predavačky, z nimi je s nimi, hanbil by som sa písať, keď neovládam pravopis. Zo sociálnch sietí je vidieť, koľkí ju neovládajú, ale píšu…. A to chcú učitelia zvýšiť platy!!!???

  24. Dobrý deň!
    Dotazník, čeština = dotaz, tázati se. V slovenčine – otázka – otázočník.
    Pre všetkých. Je to jednoduché. NÁVOD: zadám- tesco.sk/, kurzorom vpravo prejdem až nakoniec stránky. SLUŽBY a posledné v odstavci je: hodnotenie nákupu. Kliknete naň a naskočí Vám požadované hodnotenie. Link je https://www.inmoment.com/websurvey/2/execute#/1.
    Nenakupujem iba v tescu. Využívam zľavy vo všetkých supermarketoch. Nakupujem zvyčajne v Kauflande, je najlacnejší. Personál v tescu? Sami viete že za „slabú plácu hodne muziky nevypočujete“, tak je to aj ľuďmi. Videl som v tescu človeka v obleku, čo tam chodil s vedúcou predajne a chrlil zo seba „múdre“ naučené formulácie. Šiel som chvíľu za nimi a nestačil som sa čudovať, čo trepal zo somariny. To treba zmeniť, tamto treba zmeniť, tovar treba presúvať, zákazníci potrebujú to a to. RIŤ Paľovu!!! Všetko čo zo seba sypal boli iba naučené formulky, ten človek nikdy nenakupoval!!! Predsa tovar v predajni má mať svoje stále miesto, aby kupujúci vedeli, kde čo nájdu a nie chodiť po zmene a presune tovaru po predajni ako blúdny holanďan!!! Najhoršie je to s akciovým tovarom. Tovar sa dokladá iba doobeda. Poobede zvyčajne prídete a regál už zíva prázdnotou, nemá ho kto doložiť!!! Načo potom trčia zamestnanci tesca až neskoro do večera, keď kupujúci nedostane po čo prišiel!!! Buď tesco bude mať človeka, čo bude do večera doplňovať tovar, čo sa minie, alebo nech upravia pracovnú dobu zamestnancom a v poslednom rade zamestnancov v predajniach treba ZAPLATIŤ, samozrejme nie na úkor zvyšovania cien tovarov. Ryba smrdí od hlavy a preto treba začať z vrchu. Napr. presunúť ľudí do predajní, časť odrobia na“zadku“ v kanceláriách a druhú časť podľa potrieb prevádzok poobede doložia tovar v reťazci. To je inovácia – služba zákazníkom. Nakupujem iba v klasickej pokladni. V samoobslužnej nemôžem platiť napr. stravovacou kartou… Vždy si skontrolujem nákupný blok, je to potrebné, ľudia nie sú v pokladniach všetci čestní. Ale zbytočne to sem píšem, lebo ako vidieť z najvyšších tesca to tu nikto nečíta. Dôkazom je to, že som Vás musel naviesť na formulár hodnotenia. To hovorí za všetko…

  25. Dotazník neviem nájsť. naposledy som nakupovala v Tesco Skalica. S prístupom personálu som bola spokojná, žiadna nervozita, pri pokladni pani bola veľmi milá, čo sa týka tovaru, zlacnený tovar často chýba v regáloch. Mám pocit že sa aj znížila ponuka, ale vcelku ja som spokojná. Nakupujem občas aj v Kauflande, ale Tesco mi vyhovuje viacej. Vadí mi naustále presúvanie tovaru v regáloch. ledva si zvyknem, kde mám čo hladať, už je to inak. Zákazník si to nezaslúži aby blúdil regálmi, . Viem že je to marketingový ťah,m ale nefunguje to, skôr to zákazníka nahnevá. Inak som vcelku spokoná, len ten dotazník mi tu naozaj chýba ak ste už chceli názory zákazníkov

  26. magda tesco krompachy 23.11.2017 predavacky su ochotne,ale co sa tyka akciovych tovarov.v letaku je akcia na syr eidam,ale asi sa po nom zaprasilo,lebo dnes ani jeden kus,pred mesiacom mal byt tiez v akcii a nebol vobec.a dnes som kupila mandarinky za 0.99 ale to treba vidiet aj citit na jazyku horke a v strede PLESNIVE!urcite ich uz dlhsie vystavovali niekda v blave a potom poslali na vychod.ved vychodnarom stacia aj take.vela zeleniny a ovocia chodi na vychod takych.v v blave by si to nedovolili

  27. Nenašiel som dotazník. V Tescu nakupujem rád, máme v Sučanoch len Tesco-expres, ale to stačí. S výberom tovaru i s ochotou personálu som spokojný. Niekedy chodím nakupovať do Kauflandu v MT. Spokojný som aj tam, chybí mi tam ale možnosť kontroly tovaru cez externý výstup .

  28. Dnes sme boli na nákupe v TESCU v Sečovciach, nakúpili sme všetko, čo sme chceli a milá pani v pokladni nám dala do rúk kartičku, aby sme cez internetovú stránku vyjadrili svoj názor na dnešný nákup. Ani mne sa však nepodarilo nájsť Váš dotazník. S pozdravom, až TU, sklamaný zákazník.

  29. Tiež som nenašiel žiadny dotazník. Veľa otázok na ktoré by so aj zodpovedal, ale do ankety sa s kódom (01044 a 01010)nedá zapojit. Asi je to naozaj reklamný ťah, alebo nezvládnutý dotazník zo strany marketingového oddelenia. Hanis

  30. Dnes som kúpil v Tescu Petržalka krájanú salámu pri pulte – čingovskú -.
    Pri vybalení tohoto tovaru doma som zistil, že v saláme boli primiešane staré ,okoralé krúžky salámu v počte
    12 ks. Spočítal som ich. Celková váha tovaru bola 0,238 kg.
    Hnusné…

  31. dobry vecer dnes som navstivila tesco trencin a pri pokladni mi namiesto 6 PIV po 0,69 centov nablokovali po 1 19 eur bohuzial som si to vsimla az doma dakujem ale myslim ze budem vas menej navstevovat s pozdravom

  32. Jan Jakubů.Dobrý deň.Dnes sme tiež navštívili Tesco v D.Kubíne spolu s manželkou,pretože veľmi rádi v rámci našich možností tu nakupujeme.V uvedenom Tescu v prevážnej miere nachádzame potrebný sortiment výrobkov ,menšie možnosti sú u zeleniny a ovocia oproti KauflanduZväčšia pri platení používame klasickú pokladňu pri zaplatení nás pozdravia,vypýtajú kartu Club Card,zaželajú príjemný deň.Pre nás sú dôležité zľavnené akcie a to je aj dvod,prečo nakupujeme aj v Kauflande a Lidli.V D.Kubíne sú tieto obchodné strediská pri sebe,čo je dobré pre kupujúcich,ktorí si podľa potreby môžu nakúpiť prakticky všetko potrebné.Viem ,že je ťažko vybrať super obchodné stredisko,ale z Tesco D.Kubín sme vždy odchádzali s pocitom spokojenosti.S pozdravm J.J.

  33. Dotazník som nenasla, no radi tam chodíme, pretože niektoré potraviny kupujeme iba tam
    (Chleba, sójová smotana, sójový nápoj Zajac atď).
    Nákup dnešný v poriadku.:)

  34. Nakupujem tiež v Tescu , nie pravidelne. Som však sklamaný, nakoľko ráno sa začína dokladať tovar do regálov. Cez niektoré uličky je umenie prejsť. Pár rokov dozadu sa tovar dokladal v noci a ráno bolo všetko pripravené na predaj. Nemotali sa tam už zamestnanci s novým tovarom. Proste chaos.

  35. V tescu nakupujem často. Nie vždy som spokojná, hlavne keď sú nesprávne označené akcie pri tovare , ktorý akciový nie je a pri pokladni sa cítim trápne. Ale ináč je tam pestrý výber tovaru. Mimochodm, prečo nie je k dispozícií dotazník?

  36. Chcem touto formou poďakovať pani predavačke Anke dnes doobeda za skvelý prístup k mojej mamine.Je staršia pani do Tesca často nechodí ale dnes bola na nákup a pani Anka jej ochotne s úsmevom nákup nablokovala ,poradila a ešte aj nákup pomohla pobaliť do tašky.Chodim tu do tohto Tesca aj ja a a s týmto názorom na túto pani predavačku plne súhlasím.., vždy je usmiata, plná elánu a vidno že prácu vykonáva so srdiečkom na pravom mieste.Kieź by boli všetci takí milí…. Radosť nakupovať… Môj názor patrí SM Tesco Turzovka…

  37. V Košickom TESKU v obidvoch sa nakupuje prijemne. V deň poberania podpor ciganmi najme v novom tescu sa to hemži, prehadzuju tovar hrabu sa špinavymi rukami v regaloch. Deti aj dospeli sa napchavaju roznymi ukradnutimi dobrotami. Čo robia SBS neplnia si svoju pracu, chapem každy poctivo pracujuci človek sa boji čo i usta otvoriť. Žial všetko dobre a pekne nam zničia.

  38. Komentáre/príspevky zákazníkov hovoria za všetko. Vaši zamestnanci, skutočne mnohokrát veľmi milí a ústretoví sa môžu aj roztrhať vo svojej ochote, keď majú takých babrákov v manažmente, ktorí s prepáčením p……..ú všetko čo sa len dá, viď určite dobre mienenú anktetu : „Povedzte nám, aký bol Váš dnešný nákup“.

    Páni zodpovední vedúci zamestnanci vo vrcholnom manažmente začo beriete mzdu? Za tento nepodarok? Za toto totálne fiasko? To čo ste týmto predviedli je úbohosť manažmentu a manažment úbohosti !
    Určite pritom radových zamestnancov postihujete za čo sa len dá, napr. znižovaním prémií ak vôbec nejaké dostávajú, zato Vy ich určite máte garantované!
    Čítate vôbec tieto príspevky/komentáre?, prvý bol 17.septembra 2017, a náprava?, zdá sa však, že vo Vašom prípade platí „Psy štekajú a karavána ide ďalej“, alebo sa na nich niekto dobre zabáva?! Štefan

  39. Som spokojná len to mi vadí že veľké Tesco a malo pokladni a dlho sa čaká keď asi rok dozadu bolo 13 pokladni a teraz len 5 potom pol hodinu musíme čakať všore a som s kosic

  40. Dotaznik som nenasla, aj ked otazky ano a dobre som si ich precitala…aj som telefonovala na uvedene cislo, ale otazky sli tak rychlo, ze som nestacila reagovat a vyplo ma to. Druhy raz som sa nedovolala.
    Do Tesca chodim rada, slusny personal, samoobsluzna platba super, ak nie je plno, dobra atmosfera, krasne kvety, nakupujem rada akcie..este som si nevsimla, zeby ma niekedy oklamali pri plateni..so Sluzby zakaznikom som spokojna..

  41. Dotazník som nenašla, len otázky na ktoré sa nedá reágovať. Už raz takáto požiadavka na hodnotenie nákupov koncom minulého roka bola a tiež to nefungovalo, neviem čo si mám o tom myslieť.
    Bolo by vhodné najprv si stránku odskúšať a až potom spustiť súťaž ….
    Čo mi prekáža, je málo funkčných pokladní, najmä ráno, keď sa ponáhľam do práce. Viem, že tam sú samooblužné, kde behá jedna predavačka a nevie čo skôr, ale tam sa nedá platiť gastrokartou a pri fungovaní jednej pokladne je to fakt o nervy.

  42. SM Tesco Turzovka veľká pochvala p.predavačke Hanke ,myslím že také meno mala na visačke.Dlhovlasa ciernovlaska s modrymi očami.Dňa 18.2.bola na oddelení pečiva a počas môjho nákupu bola 3×ochotna mi pomôcť a poradiť.Pritom som videl že aj piekla aj napriek tomu z oddelenia odbehla a hľadala somnou tovar .Fakt veľká ochota budem chodiť častejšie

  43. Dnes som bola nakupovať v Tescu v Revúcej. Pri pokladni mi dali leták na vyplnenie spokojnosti s nákupom. Chcela som vyplniť dotazník,ale nenašla som ho nikde. Myslím si,že to je len reklama ,ale pripomienky nemáte kde napísať.

  44. V TESCO som bol posledne 2.2.2018, kde som urobil „mini“ nákup, pretože v letáku sa objavilo to, čo už dosť dlho hľadám. Som tam spokojný, lebo nájdem mnohé veci a vo výbornej cene (posledne to boli LED žiarovky E27, E14, GU10), ktoré napr. v konkurenčnom LIDL-i sú naopak o moc drahšie. Stane sa mi, že „pendlujem“ medzi TESCO-m a KAUFLAND-om, ale to je kvôli cenám – akcie na citróny a tiež banány, lebo u nás sa toho veľa spotrebuje. Tých otázok, vyššie uvádzaných je strašne veľa, ale nie je možné ich rozkliknúť a tiež som nikde na predajni nenašiel dotazník, čím si „image“ určite nepolepšite, pričom zákazníkov lákate na 25 clubcard bodov a na výhru 150.- eur. Kde je vlastne problém a ako sa do toho zapojiť ? ? ?

  45. Dnešný nákup t.j. 26.2.2018 bol k spokojnosti. Personál je ochotný poradiť v spleti tovarov. Otázok je veľa, ale dotazník neviem nájsť. Môj kód je 01051, ďakujem.

  46. Môžem potvrdiť,že žiadny dotazník tu nie je a škoda peňazí za vyrobenie kartičiek, kde máme šancu vyhrať 150 €+25 bodov.Robte si srandu aj naďalej, tak Vás budú ľudia hodnotiť.Ináč v TESCU nakupujem rada.

  47. Dotaznik je nedostupný môj kod 4011 .Veľká pochvala Turzovka p.Michalikova veľká ochota vždy keď niečo naviac potrebujem.

  48. Mariana

    dnes som bola na kupovať v Tescu Brezno, išla som zámerne za konkrétnym tovarom, hneď ráno, aby som tovar ktorý som chcela kúpiť dostala. Nemali akciový tovar hovädzie predné, pultový predaj za 4,99 EUR. Stáva sa to častejšie v tejto predajni, že nemájú akciový tovar,preto potom idem do inej predajni, odrádza ma to.

  49. Dnes sme boli na nákupe v TESCU v Dunajskej Strede, nakúpili sme všetko, čo sme chceli, ba potrebovali.Tiež som nenašiel žiadny dotazník. Veľa otázok na ktoré by som aj zodpovedal ostali nezodpovedané. Je to nezodpovedný reklamný ťah, zo strany marketingového oddelenia.
    Som sklamaný aj z toho, prečo ráno začínajú dokladať tovar do regálov. Cez niektoré uličky sa nedá prejsť. Pár rokov dozadu sa tovar dokladal v noci a ráno bolo všetko pripravené na predaj. Nemotali sa tam už zamestnanci s novým tovarom.

  50. Dnes som nakupovala v tescu v Ba na Dolných Honoch asi 10,45 hod. nákupne košíky boli naukladane do výšky asi 2m neviem ktorý Superman to takto ukladal. Ak som si vzala z vedľajšej kopy košík ťak ten stos spadol na mna. SBS služba len mikól plecami a predavačka na informacke tiež nič nepovedala. Žiadne ospravedlnenie. Škoda že som to neodfotila.

  51. Dobrý deň.V každom prípade by som uvítala propagovaný dotazník.Ak nie je k dospozícii,potom ho nerreklamujte aj po predajniach.
    Chcem sa vyjadriť hklavne k predajni Tesco Skalica.Posledná návšteva: 15.3.2018 a predtým takmer denne.Mám veľmi zlé skúsenosti s personálom,najmä z oddelenia zeleniny a mäsa,kde som to riešila z nadriadenými.Ale určite stojí za povšimnutie,že v skalickej predajni Tesco je pravidlom,že ráno keď ľudia idú do práce nemôžu poriadne nakupovať,lebo ešte v regáloch nie je doplnený tovar.Poobede,keď sa vracajú,je to ten istý scenár,len s tým,že tovar už nedoplňajú a všetko je vypredané.Regále zívajú prázdnotou.A nákup vo večerných hodinách,čo sa týka potravín ani nemá zmysel, ten sa doplňa iba raz denne a potom je tlak na zákazníka ak ovšem nechce odísť do inej predajne,aby nakupoval tovar prebratý – nižšej kvality za cenu prvotriedneho tovaru.Výhodu majú dôchodcovia,lebo už vedia približný čas doplňovania potravín a dostanú sa k tým čerstvejším a kvalitnejším potravinám.Určite neuniklo ani pozornosti personálu,že zákazníkov pomaly ale isto ubúda a naopak som si všimla ,že predajniach, hlavne ako je Lidl a Bila,zákazníci pribúdajú.Túto možnosť už začínam praktizovať aj ja so svojimi známymi.V konkurenčných predajniach sú čerstvé potraviny doplňané priebežne.V Tescu doplňajú iba spotrebný tovar aj v priebehu dňa.Tesco Skalica by som nikomu neodporúčala.

  52. DORY DEN SOM PANI IVETA HORVATHOVA Z STUDENEJ 93 . OKRES RIMAVSKA SOBOTA .DNES SME BOLI VO FILAKOVE TESCO ,TAM NÁM NAJ VIAC PÁCILI ZE BOLI ZNIZENE CENI NA VELOKNOCNE COKOLÁDI.BOL VEKY VYBER AJ OSTATNE POTRAVINY. RADA TAM CHODIME

  53. Nenašla som dotazník! A Dostala som kartičku v Tescu na získanie 150€ + 25 clubcard bodov a vôbec neviem, kde napísať kód….

  54. Dobrý deň, dnes som bola nakupovať v Tescu v RV bola som veľmi spokojná a nemôžem bez slova nechať ani vašu veľkonočnú výzdobu je naozaj krásna :-)

  55. V sobotu 31.3.2018 o 14,36 hod. č. bloku 260 som platila v Tescu Senica nákup. Okrem iného som nakúpila TVN Box 100 kusov v počte 2 kusy v hodnote 0,98 eur a Box na zošity A5 S v počte 2 kusy v hodnote 5,98 eur . Mladá pani pokladníčka mi tovar nablokovala takto: TVN box 100 kusov 1 ks v hodnote 0,49 eur, Box na zošity A5 S 2Ks x2,99 v hodnote 5,98 eur a Box na zošity A5 S 1Ks v hodnote 2,99 eur. Takto ma poškodila o 2,5O eur. Stalo sa jej to tak, že počas blokovania sa zahovorila s pokladníčkou z vedľajšej pokladne, čo nebolo správne. Inak sa mi v Tescu dobre nakupuje, rada do Tesca chodím, poznám dobre sortiment a vyhovuje mi. Nakoniec by som rada vedela, či niekto z kompetentných číta tieto komentáre a či na ne niekto aj odpovedá. Ďakujem.

  56. Zdravim, kde ze by sa mal nachadzat ten dotaznik ?
    A ako bolo spomenute vyssie, ovocie, zelenina je v tescu nedobra, to tak nakupujem ozaj raz za cas nevyhnutne, ale snazim sa inde a uz sa tesim na trhovisko… ale mam pocit, ze kedysi sa v tescu nakupovalo lepsie, menej na vyber, niekedy doslova s dvoch druhov.. chodim na akciu a deckam oblecenie povacsinou..

  57. Tak, ako aj viacerí predošlí, ani ja som dotazník nenašiel. Možno, že zle hľadám? V TESCO nakupujem denne, už od nepamäti. Nakupujem u vás preto, lebo mi to všeobecne vyhovuje. Niekedy sa síce ťažko nájde miesto na zaparkovanie, ale to je v Galante zrejme celoplošný problém. Personál je komunikatívny, s neochotou som sa zatiaľ nestretol. Pokladníci/čky sú zručné, pohotové a s nezrovnalosťami nemám skúsenosti. Kvalita potravín? Ani to nie je problém samotného Tesca. Nakupovať budem u vás aj v budúcnosti.

  58. Môj kod je 01101. V sobotu 14.4.2018 v popoludňajsích hodinách sa mi dobre nakupovalo v Podunajských Biskupiciach. Dotazník som taktiež nenašiel tak aspoň takouto formou.Rád tu nakupujem nakoľko mi to vyhovuje. Len škoda že niektorý sortiment sa sa tu už sťahuje z predaja a dostanem ho buď len vo väčších Tescách alebo musím ísť celkovo do iných obchodných reťazcov čo mám od ruky. Je pravda že ovocie a zelenina by mohla byť v lepšej kvalite ale dá sa vždy vybrať ale aj to len doobedných hodinách. Poobede je to už niekedy horšie. Niekedy sú už regále úplne prázdne hlavne pri mäse. Personál bol super a hlavne veľmi milá a ochotná pani na samoobslužných pokladniach.

  59. Tesco sa pýta“ Povedzte nám aký bol váš dnešný nákup“. V nadpise – že vraj, (aktualizované). Čo je aktualizované? To, že opäť zavádzate spotrebiteľa? Ja sa spýtam vás jednoducho: kde je ten váš dotazník? Kód, ktorý som získal si mám nalepiť na monitor PC? A ak už som získal tento kód, prečo si mám starostlivo uschovať pokladničný doklad? Hotová psychiatria!

  60. V ktorej riti je ten sľubovaný dotazník??? Tesko ponúka v širokom sortimente šmejdy z Poľska, takže si treba dávať veľký pozor a čítať čítať čítať. A keďže teraz, v rámci dvojitého štandardu kvality potravín – pre podľudí z východu a pre sahibov zo západu, Tesco nezaujímajú podvody s označením tovaru ako slovenského, hoci ide o šmejd, treba sa orientovať na menšie obchody, kde máte väčšiu istotu pôvodu potravin.
    V celku Tesco sotí za ….!

  61. NAKUPUJEM V TESCO ZILINA – HAJIK SOM VELMI SPOKOJNA ! NAKUPUJE SA MI DOBRE HL. POSLEDNY ROK SOM SPOKOJNA S KVALITOU A MNOZSTVOM OVOCIA A ZELENINY CHCEM POCHVALIT TIEZ LUDI KTORI TU PRACUJU – SU OCHOTNI A PRACOVITI !

  62. Tiež som dotazník nenašla ale v tescu nakupujem a som tam spokojná len keby každú chvílu neprehadzovali tie regále inak nemám žiadne výhrady

  63. Nakupujem v Tescu často a som spokojný až na dnešný deň 13.6.2018 v Tescu Krupina nám boll nablokovaný chlieb ZMES RAZ:CHLIEB 500 1 ks 1.29 ktorý sme nekupovali ako aj Zmes CEL. CHLIEB 500 g v cene 1.29 žiaľ sme to zbadali len doma pre budúcnosť bude potrebné skontrolovať nákup v predajni č.bloku 422 s úctou Jano

  64. Mali by ste z vedenia Tesca obcs robit kontrolu vo Vasej prevadzke v Zarnovici.Viac krat mi neodpocitala mladá cierna pokladníčka sumu za odovzdané flaše,jedlá na ohrev bolo dlhé časy len sviečkoa na smotane teraz už len prázdny regál.Je tých nedostatko požehnane,vypisovanie by bolo velmi dlhé,spravte výmenu vedenia za ludí ktorým bude záležat na našej spokojnosti,aby sme nemuseli 15 km cestovat za lepším nákupom do Lidla v Novej Bani.

  65. Som z Dubnice nad Váhom.Zaujímalo by ma ktorý keket vymyslel tie nové vozíky,do ktorých pasuje len minca 1 eur.Kto nemá v peňaženke práve vtedy túto mincu,tak má problém,ktorý ho stojí čas a nervy.

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu