Denník The New York Times už dlhšie testuje jedinečný formát konferenčných hovorov pre svojich vybraných predplatiteľov. Nejde o žiadne biznis hovory, ale o otvorenú diskusnú konverzáciu medzi novinármi a predplatiteľmi, ktorí im kladú otázky.

Jeden z testovacích konferenčných hovorov sa konal na začiatku mesiaca máj v poobedňajších hodinách. Predplatitelia sa mohli v telefonickom konferenčnom rozhovore rozprávať s reportérkou Times Rukmini Callimachi, producentom a reportérom Andym Millsom a riaditeľkou denníka pre medzinárodné expanzívne úsilie Jodi Rudoren.

Prvých 15-minút bol hovor poznačený technickými komplikáciami, no potom nabral na intenzite. Andy Mills, Jodi Rudoren a Rukmini Callimachi podrobne diskutovali o rôznych témach, vrátane hĺbkového pohľadu na ich pokrytie na tému ISIS (Islamského štátu) a otázky týkajúce sa tvorby ich nedávneho podcastu na túto tému.

Okrem týchto tém hovorili novinári a redaktori s účastníkmi konferenčného hovoru z radov predplatiteľov o všetkom, od rasovej nerovnosti až po krízu s opiátmi, dokonca aj o seriály Hry o tróny. Informáciu zverejnil niemanlab.org.

Do konferenčného rozhovoru volá množstvo predplatiteľov, ktorí majú široké demografické pokrytie z USA i mimo USA. Volania sú vo forme dôveryhodného dvojsmerného formátu.

V konferenčnom hovore sú rozprávania novinárov doplnené otázkami od predplatiteľov denníka, ktorých starostlivo vyberajú pracovníci The New York Times.

Konečným výsledkom je niečo ako rozhlasový program, ktorý by mal prehĺbiť väzby medzi denníkom The New York Times a jeho najvyššou hodnotou, ktorú predstavujú predplatitelia na úrovni All Access Plus alebo Home Delivery.

Iniciatívu v podobe konferenčných hovorov považuje The New York Times za ďalší kanál na prehĺbenie angažovanosti čitateľov. Táto iniciatíva poskytuje dvojsmerné interakcie, ktoré pomáhajú udržiavať súčasných predplatiteľov a zároveň priťahujú nových.

Celkovo celosvetovo známy denník v poslednom roku priniesol mnoho inovácií, ktoré zatiaľ fungujú naozaj výborne. Podľa portálu whatsnewinpublishing.com stratégia denníka funguje.

Dokazujú to aj najnovšie čísla predaja podľa ktorých sa v štvrtom štvrťroku 2017 zvýšil počet predplatiteľov o 157-tisíc, čím sa celkové tržby za predplatné zvýšili na viac ako 1 miliardu dolárov za rok.

Momentálne predstavujú výnosy z predplatného 60% celkových príjmov spoločnosti denníka The New York Times.

Denník The New York Times predpokladá, že formát konferenčných hovorov sa bude v priebehu roka ešte vyvíjať.

V konečnom dôsledku, ale verí, že práve táto cesta, je tá pravá pre získavanie nových predplatiteľov a udržanie si súčasných.

Ilustračná fotografia: pixabay.com

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu