Zelená a modrá nie je len pre blázna dobrá, a pečené kura sa nepodáva bezvýhradne s ryžou a kompótom. Avšak kombinácia nemeckého veslárskeho klubu a natáčania bootleg videoklipu by sa naisto nestratila ani v Manifeste surrealizmu.

12. septembra 2014 sa konala pilotná akcia projektu #podlaseba. Projekt vznikol pod ochrannými krídlami pivnej značky Gambrinus Excelent, zameriavacej sa najmä na podporu kreatívnych, šikovných ľudí, ktorí svojimi originálnymi nápadmi neobohacujú „iba seba“. A o tom, nás na vlastné oči presvedčili viacerí umelci a zároveň podporovatelia projektu, ale i Nemecký veslársky klub v roli hostiteľa.

Točím si svet #podlaseba. Kampaň značky Excelent od a3boot - 1

Spôsob „dopátrania“ sa k tomuto nezvyčajnému spojeniu, približuje Kristína M. Tomková, managing director agentúry a3.boot: „Pre túto akciu sme od začiatku hľadali priestor, ktorý má historickú a architektonickú hodnotu a je viac menej neznámy.

Katka Haščáková z Excelentu beháva po nábreží a spomenula túto budovu. Ani nevedela, aký skvost našla. Budova z 30.tych rokov je v registri modernej architektúry.  Barmani mali trochu obavy z priestorov bývalého squotu. Všetko sme (nielen) pre nich vyčistili a z časti vymaľovali, pridali projekcie historických veslárov a tak vznikol jedinečný priestor.“

Točím si svet #podlaseba. Kampaň značky Excelent od a3boot - 5

Na pravom brehu Dunaja sa okrem skupiny Billy Barman, zišli i Juraj Podmanický, fotografka Ľubi Martincová, režisér Braňo Vincze, DJ Yanko Král, snowboardistka a DJ Báša Števulová, DJ Barbie Idijot a mnohí ďalší.

Budova bývalého veslárskeho klubu jednoznačne patrí medzi čestných predstaviteľov funkcionalistickej architektúry. Nanešťastie, ako sa to zvyčajne stáva, zostáva nepovšimnuto stáť pred očami okoloidúcich, zväčša nemajúcich „páru“ o československej avantgarde.

„Rozhodli sme sa pre priestory, z ktorých dýcha atmosféra. Mnohí ani netušia o čo ide a nikdy tu ani neboli. Klub sme nateraz oživili #podlaseba, tvorili sme na mieste. Sme hrdí, že sme podporili  dobré veci a takých šikovných ľudí,“ dopĺňa  Evka Cvíčelová, brand manažérka značky Excelent.

Točím si svet #podlaseba. Kampaň značky Excelent od a3boot - 6

Hlavnou hviezdou večera  bola slovenská hudobná skupina Billy Barman, ktorá jednoznačne vyhodnotila tieto čarovné priestory ako ideálne miesto na natáčanie nového videoklipu, a to takzvaným bootleg spôsobom.

Prítomní návštevníci, prostredníctvom svojich smartfónov, zotreli pomyselnú hranicu medzi divákom a tvorcom a stali sa aktívnymi „dejateľmi“ nového videoklipu. Mierne roztrasená, ale za to strhujúcu atmosféra videoklipu bude fanúšikom sprístupnená zhruba o mesiac.

Točím si svet #podlaseba. Kampaň značky Excelent od a3boot - 4

„Išlo viac menej súkromnú párty pre priateľov komunity a vybraných fanúšikov pod záštitou projektu #podlaseba značky Excelent. Priatelia si pozvali svojich blízkych a kapela v spolupráci s režisérom Braňom Vinczem vybrala cez casting na sociálnych sieťach tváre do videoklipu.

Priamo na akcii počas koncertu kapela odohrala skladbu Kolotoč a publikum ju natáčalo na vlastné smartfóny. Tieto dáta nám následne odovzdali a Braňo s tímom z toho zostrihá videoklip pre kapelu. Publikum sa úplne rozbláznilo, tak sme zvedaví na finálny výsledok.

Zároveň na akcii prebiehala projekčná výstava Stalker fotografky a bloggerky Ľubky Martincovej, skvelé slovenské burgre od Regal Burgeru a neplánovane exhibičné strihanie a holenie Michala Roháča, art directora Toni&Guy.

Atmosféra bola neopakovateľná, vedená samotnými ľuďmi. Sme veľmi radi, že sa nám podarilo byť toho súčasťou.“  priebeh akcie podrobnejšie objasňuje Kristína M. Tomková, managing director agentúry a3.boot

Výsledok zaujímavého „súžitia“ zdanlivo nezlučiteľných „veslárov“ a „Barmanov“ je živým dôkazom toho, že hľadať nové cesty, „podľa seba“,  naďalej zostáva dobrou investíciou.

A ako chuťovku si môžete pozrieť krátku ukážku videa > TU

Lucia Juríková

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu