Zákazníci budú môžu súťažiť na FB profile značky Milka a od 23. novembra do 11. decembra a nominovať kohokoľvek z rodiny či známych, o ktorých vedia, že si zaslúžia poďakovanie za nezištnú pomoc. Zo všetkých nominovaných vyberie Milka 200 víťazov, ktorých odmení vianočným balíčkom.
„Filozofia celej kampane je nadčasová. Preto sme sa rozhodli v rámci tohtoročnej vianočnej sezóny koncept posilniť,“ uviedla Kristýna Vlasáková, manažérka značky Milka.
„Kampaň sa objaví nielen na billbordoch v Bratislave a Košiciach, ale aj na zástavkách MHD. Rovnako využijeme aj vybrané predajne, kde zákazníci získajú za nákupy hrnček s vianočným motívom a zapojíme aj influencerov,“ komentuje aktivity Kristýna Vlasáková.
Za myšlienkou aj realizáciou globálnej kampane, ktorá získala cenu World’s # 1 Digital Ad Award, stojí agentúra Wieden + Kennedy Amsterdam. Toto ocenenie si odniesla z prieskumu spoločnosti Kantar v rámci štúdie Global Creative Effectiveness, ako spotrebiteľsky najúčinnejšia kampaň.
O adaptáciu globálneho konceptu sa v regióne Česká republika, Poľsko, Slovensko a Maďarsko postarala agentúra Ogilvy. Nákup médií a spoluprácu s influencermi na slovenskom trhu zabezpečuje agentúra Wavemaker, Consumer PR aktivity zasa agentúra Native PR.
Pozrite si spot:
Vizuál kampane: