vizuál FB Coveru (zdroj: Kofola)

Potom, čo sa v priebehu mesiaca máj KAROL (Kybernetický Automatizovaný Robot Online Lásky)  učil či už od svojho stvoriteľa, študenta robotiky Vaška, ale aj od veľmi aktívnych fanúšikov Kofoly, čo to vlastne láska je, prichádza tentoraz na obrazovky televíznych prijímačov a na displeje počítačov a telefónov.

Pre lepšiu predstavu, v máji navštívilo  messenger bota KAROL-a na www.napiskarolovi.sk viac ako pol milióna užívateľov a napísali mu celkom 3,5 milióna správ.

V auguste  sa môžete tešiť na pokračovanie cesty robota Karola, tentoraz bude hľadať lásku sám a pritom bude čerpať z toho, čo ho ľudia naučili.

Tešiť sa môžeme ako na krátke TV a online spoty, tak aj na bohatý online obsah, predovšetkým na sieti Instagram.

„Súčasťou Karlovho dobrodružstva na ceste za láskou budú tohtoročné novinky Kofoly – Ostružina v pollitrovke či Ananás a Grep v plechovkách. Vstupnou bránou do augustovej kampane bude micro site zoznamkarola.sk,“ doplnila Jaroslava Musilová, Corporate Affairs Manager spoločnosti Kofola.

Vizitka kampane:

Názov kampane: Karol hľadá lásku
Klient: Kofola Československo
Reklamná agentúra: Triad Advertising Praha
Kreatívny riaditeľ: Matouš Fridrich, Jaro Zacko
Art director: Barbora Balgová)
Copywriter: Ondřej Peša,
Account: Nikol Bürgelová
Mediálna agentúra: Medea
Použité médiá: TV, OOH, online (Youtube, Facebook, Instagram)
Termín nasadenia: od 1.8.2018
Cieľová skupina: Mass market Slovensko a Česko
Produkcia televízneho spotu: Nomad Films
Réžia: Jan Zajíček

Vizál billboardu:

vizuál billboardu (zdroj: Kofola)

Pozrite si spoty:

zdroj foto: Kofola
zdroj foto: Kofola

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu