Spravodajský portál SME.sk nedávno spustil kampaň na predplatné, ktorej tvárou sa stal aj novinár Tom Nicholson. Pritom v roku 2014 tvrdil, že z vydavateľstva odíde.

Tom Nicholson nevravel pravdu, keď povedal: „Za seba môžem povedať jediné – v deň, keď Penta (alebo „SITA“) kúpi Sme, prestanem blogovať alebo uverejňovať svoje články na jeho webstránke. Nebolo to ľahké rozhodovanie, pretože som svoju novinársku dráhu na 15 rokov spojil s vydavateľom tohto denníka, spoločnosťou Petit Press, a roky, ktoré som strávil v Sme, patrili k najšťastnejším v mojom novinárskom živote. Na druhej strane to zas nebolo až také ťažké rozhodovanie – predsa len, bolo by prinajmenšom bizarné, ak by som sa pokúsil preskočiť tú hlbokú brázdu, ktorú sme spolu vyryli, a pridať sa k novinárskemu tímu Penty,“ napísal ešte 24. septembra 2014 na svojom blogu Tom Nicholson.

Skupina Penta vstúpila do vydavateľstva koncom roku 2014 a získala v ňom polovičný 45% majetkový podiel a Tom Nicholson nielen, že z vydavateľstva denníka SME neodišiel a klamal, ale stal sa dokonca tvárou ich aktuálnej reklamnej kampane.

Slogany a aj vizuály kampane vydavateľstvo Petit Press ukradlo z predvolebnej kampane strán Smer a Most-Híd. Čítaj viac.

Aktualizované: Strana Most-Híd nedala vydavateľstvu súhlas na ich použitie v kampani. „Strana Most-Híd, ani agentúra nedala súhlas vydavateľstvu, a ani sme neboli požiadaní o súhlas,“ povedal pre Masmediálne.info hovorca strany Most-Híd András Nagy.

Most-Hid predvolabna kampan 2016

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu