Tomáš Prokopčák, zástupca šéfredaktorky denníka SME Beaty Balogovej zverejnil zaujímavý komentár o vzťahu onlinovej a printovej žurnalistiky. Je presvedčený, že v súčasnosti nie je otázkou či text bude vytvorený primárne na web, alebo print, ale či má kvalitný obsah. Len škoda, že táto filozofia nie je hlavným motívom všetkých súčasných médií.

Tlačené médiá, alebo onlinové „sú len distribučné kanály, no ak už by v roku 2016 mala žurnalistika o čomsi rozprávať, mal by to byť predovšetkým obsah. Až potom to ostatné,“ napísal vo svojom komentári na SME.sk Tomáš Prokopčák, zástupca šéfredaktorky denníka SME.

„Roky sa v hlavách novinárov odohrával pochod, ktorý vyzeral nejako takto: ja viem, čo je dôležité a ja som ten, ktorý v konečnom dôsledku rozhoduje, o čom by ste vy – naši čitatelia – mali čítať. Ako veľmi je tento desaťročia starý predsudok absurdný, dokázal web a jeho analytické nástroje, ktoré jasne ukázali, aká dokáže byť priepasť medzi autormi a ich čitateľmi (…),“ napísal vo svojom komentári na SME.sk Tomáš Prokopčák.

Prečítajte si celý jeho komentár > TU

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu