zdroj foto: Phoenix Communication

Novým ambasádorom 4K televízorov značky Panasonic sa stal slovenský hokejista tímu Detroit Red Wings Tomáš Tatar, vystriedal futbalistov ako Neymar Jr., alebo Robert Lewandowski, ktorí boli ambasádormi značky predtým.

V aktuálnej kampani je spolu s Tomášom Tatarom na vizuáloch vyobrazený aj model najvyššieho radu 4K HDR Pro televízorov Panasonic DX900, ktorý nedávno získal titul „Najlepší európsky televízor pre domáce kino“.

Kampaň je nasadená v printe a outdoore, od októbra až do konca decembra a pracuje so sloganom Lepšie ako realita.

kampan-panasonic-tv-4k-tomas-tatar-kampan-lepsie-ako-realita-vizual-1
vizuál printu (zdroj: Phoenix Communication)

V českej republike sa tvárou kampane stal útočník tímu Montreal Canadiens Tomáš Plekanec.

„Keď sme hľadali ambasádorov pre naše najnovšie 4K televízory, voľba bola jednoznačná – musí ísť o úspešných športovcov, pretože naše produkty majú spoločné atribúty práve so športom – tvrdú prácu na ceste za úspechom a množstvo emócií,“ povedal trade marketing manager spoločnosti Panasonic ČR a SR Jakub Pešl.

„Nie náhodou padla voľba práve na hokej, ktorý je najrýchlejšou kolektívnou hrou na svete. Divák pri jeho sledovaní obzvlášť ocení kvalitný a plynulý obraz, ktorý dokáže sledovať aj rýchle letiaci puk,“ dodal Jakub Pešl.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu