zdroj: TV JOJ

Televízia JOJ uzavrela aj druhý týždeň nového roka ako líder slovenského trhu. TOP reláciou týždňa na JOJ s najväčším počtom divákov bola jej hlavná spravodajská relácia, najsledovanejším nespravodajským programom týždňa na JOJ bolo pondelkové Inkognito.

JOJ Group bola v nedeľu 17. januára trhovou jednotkou hlavného vysielacieho času s excelentnou 15,1 % sledovanosťou a 28,3 % podielom na televíznom trhu. Samotná TV JOJ dosiahla včera takisto najvyšší výkon týždňa v prime time s 11,4 % sledovanosťou a 21,4 % podielom.

Najsledovanejším programom týždňa na JOJ boli Noviny TV JOJ, ktoré mali v nedeľu 17. januára so 649-tisíc divákmi vynikajúcu, až 14,0 % sledovanosť a 25,1 % podiel na trhu.

Najlepšie počasie si včera pozrelo až 615-tisíc divákov so skvelou 13,2 % sledovanosťou a 24,1 % podielom, KRIMI sledovalo 567-tisíc divákov, relácia tak dosiahla 12,2 % sledovanosť a podiel 22,2 %.

Z nespravodajských relácií sa TOP programom druhého januárového týždňa z ponuky televízie JOJ stala pondelková premiéra Inkognita, ktorú si nenechalo ujsť takmer pol milióna divákov, mimoriadne obľúbená zábavná stálica JOJky tentokrát dosiahla výbornú 10,7 % sledovanosť a 20,9 % podiel na trhu.

Z akvizičných titulov mal uplynulý týždeň najväčší úspech nedeľný film Wind River, ktorý si na JOJ pozrelo 491-tisíc divákov, mysteriózny triler tak zaznamenal 10,6 % sledovanosť a 22,0 % podiel, pričom najsilnejšou cieľovou skupinou boli muži v CS 45-54, ktorí dosiahli vysoko nadpriemernú sledovanosť, až 19,1 %.

Pokiaľ správa neoznačí inak, dáta sú uvedené v cieľovej skupine 12+. Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ.

© 2004 – 2020 PMT, s.r.o. , Všetky práva vyhradené. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA; JOJ Group 

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu