repro foto: spot Poštovej banky

Cieľovou skupinou kampane na hypotéku od Poštovej banky boli doslova všetci. Agentúra chcela osloviť všetkých, ktorí už hypotéku majú, no kvôli drahým splátkam sú nútení šetriť inde.

Kampaň primárne využíva ako mediatyp TV spot, ale i online prostredie a komunikáciu na pobočkách Poštovej banky.

Na sociálnej sieti bolo krátko pred nasadením reklamy zdieľané podobné video, ale z prostredia kuchyne a s olivovým olejom…

Inšpirovali ste sa? „Idea kampane vznikla na branistormingu a potom sme už len hľadali najlepšiu situáciu, ako ju ukázať. Práve vtedy som videl na YouTube spomínané video a veľmi som sa na ňom smial, tak sme sa ním inšpirovali. Fór sme preniesli do prostredia, ktoré sa nám na komunikáciu hypotéky hodilo viac,“ uviedol pre Mediahub.sk Martin Keder, Creative Director z reklamnej agentúry Wiktor Leo Burnett.

Vizitka kampane:

Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Klient: Poštová banka
Creative Director: Martin Keder
Art Director: Martina Mihálová
Copywriter: Veronika Podmaková
Account: Simona Bobeková

Pozrite si video:

Poštová banka – Hypotéka s úrokom už od 0,5 % p. a.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu