Peter Sagan, Tour de France 2015 - ilustračná foto (zdroj foto: ŠKODA Auto)

Sledovanosť znamenala trhový podiel 23,3% a posledná etapa so záverom na slávnom bulvári Champs-Elysées v Paríži sa stala v nedeľu 24. júla najsledovanejším nespravodajským programom dňa.

Priemerná sledovanosť všetkých etáp Tour de France dosiahla podľa údajov RTVS 195 tisíc divákov, čo predstavuje 21,8% podiel na trhu a aktuálny ročník Tour preto dosiahol rekordnú sledovanosť.

„103. ročník Tour de France stal vôbec najsledovanejším od začiatku vysielania priamych prenosov z Tour v RTVS. Najvyššiu sledovanosť dosiahol prenos z 15. etapy v nedeľu 17.júla 2016, ktorý si pozrelo 303-tisíc divákov (podiel na trhu 21,0%). Táto etapa sa stala historicky nasledovanejšou etapou Tour de France od r. 2011. Dvojka bola v čase vysielania prenosov z TdF najsledovanejšou televíziou na trhu,“ ako uviedla RTVS.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu