Zdroj foto: media.skoda-auto.com

Nedeľná posledná etapa Tour de France sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Skvelé výkony Petra Sagana a jeho zavŕšenie triumfu v boji o zelený dres sledovalo 29. júla na Dvojke 337.000 divákov v cieľovej skupine 12+ s podielom na trhu 25,2%.

Priemerná sledovanosť živých prenosov 105. ročníka Tour de France v tomto roku dosiahla 203.000 divákov v cieľovej skupine 12+ s podielom na trhu 22,2%.

Celkovo si slávne cyklistické podujatie (preteky + štúdia, zásah: 3 minúty bez prerušenia) pozrelo 2.126.000 divákov, čo predstavuje 45,7% populácie v cieľovej skupine 12+.

Diváci RTVS upriamili svoju pozornosť aj na vysielanie televízneho štúdia Tour de France, ktoré aj vďaka profesionálnym skúsenostiam a odborným postrehom bratov Martina a Petra Velitsovcov dosiahlo rekordný trhový podiel 13,5% v porovnaní s predchádzajúcimi ročníkmi.

Fanúšikov cyklistiky zaujalo aj on-line vysielanie prenosov na stránkach rtvs.sk a tdf.rtvs.sk, kde v priemere jedna etapa zaznamenala približne 25.000 zobrazení.

TOP 5 najsledovanejších etáp v roku 2018:

21. etapa Houilles – Paríž (29.7.2018)   337.000 divákov
15. etapa Millau – Carcassone (22.7.2018)   291.000 divákov
11. etapa Albertville – La Rosiére (18.7.2018)   276.000 divákov
2. etapa Mouilleron – La Roche-sur-Yon (8.7.2018)   270.000 divákov
10. etapa Annecy – Le-Grand-Bornand (17.7.2018)   228.000 divákov

Prehľad sledovanosti posledných 5. ročníkov Tour de France v cieľovej skupine 12+ (priemerná sledovanosť živého prenosu):

2013   146.000 divákov (17,5%)
2014   174.000 divákov (20,2%)
2015   206.000 divákov (22,5%)
2016   203.000 divákov (21,7%)
2017   85.000 divákov (9,3%)
2018   203.000 divákov (22%)

Zdroj: PMT/KANTAR MEDIA a Google Analytics

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu