Ekonomický portál TREND.sk expanduje do spotrebiteľského segmentu blízkeho jeho hlavnému zameraniu. Nový web Gazduj.sk s podtitulom „Dobré rady pre ťažké časy“ sa zameriava na ochranu spotrebiteľa a praktické návody ako čokoľvek dá zohnať, kúpiť, vybaviť či vlastnoručne vyrobiť lacnejšie.

TREND Holding spustil nový web Gazduj.sk, zameriava sa na ochranu spotrebiteľa a praktické rady
titulka Gazduj.sk

Gazduj.sk funguje od prvého februárového týždňa. Od TREND.sk je dizajnom výrazne odlíšený, zachoval si však dôležitú vlastnosť materského portálu – responzívnu optimalizáciu pre mobilné zariadenia. Mimochodom s responzívnym dizajnom prišiel  TREND.sk v septembri 2013 ako prvý zo spravodajských portálov meraných v AIMmonitore.

Gazduj sa nešpecializuje na žiadnu tematickú oblasť. Jeho hlavné obsahové kategórie Financie, Nakupovanie, Bývanie, Auto, Komunikácia, Cestovanie, Kuchyňa, Voľný čas, Energie, Zdravie a krása, Stavba a Záhrada spája prinášanie rád a nápadov ako ušetriť použiteľných v každodennom živote.

Obsah Gazduj pripravuje samostatná mikro redakcia, no cieľom je postupne vytvoriť sieť pravidelných prispievateľov z radov vznikajúcej komunity „gazdov”. Používatelia majú k dispozícii nástroje na vytváranie profilov, sledovanie aktivity v komunite, písanie článkov, zakladanie diskusií, ankiet a na vzájomnú komunikáciu. Na aktívne zdieľanie nápadov ako ušetriť sú motivovaní čitateľskou súťažou.

Unikátny prvok Gazduj tvoria nástroje na prezentáciu „expertov”. Firmy a odborníci pôsobiaci v oblastiach zaujímavých pre návštevníkov Gazduj sa vďaka nim môžu nenásilnou formou zapájať do publikovania a diskusií v komunite a popri tom transparentne propagovať svoje produkty či služby.

TREND Holding investoval do vývoja Gazduj s cieľom rozšíriť svoje digitálne portfólio o spotrebiteľsky orientované médium. Je určené pre masové publikum, no zároveň sa hlási ku kvalitatívnym nárokom značky TREND, využívajúc kompetencie vydavateľstva v  produkovaní užitočného obsahu s priamym dopadom na peňaženku čitateľa.

[message_box title=““ color=“red“]
Vydavateľstvo TREND Holding je partnerom pre komunikáciu so stredným a vyšším manažmentom, biznis komunitou a mienkotvornými osobnosťami. Spoločnosť vydáva týždenník o ekonomike a podnikaní TREND a inšpiratívny dvojtýždenník PROFIT. Prevádzkuje portál TREND.sk  a špecializované weby Mediálne, TREND reality, eProfit, Gazduj a TREND reštaurácie. Organizuje TREND konferencie, diskusné fóra TREND. Vydavateľstvo TREND Holding je súčasťou spoločnosti News and Media Holding a.s, ktorú vlastní finančná skupina Penta Investments, prostredníctvom spoločnosti V-3 Media Holdings.
[/message_box]

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu