Televízne noviny predstihli konkurenciu s takmer dvojnásobnou sledovanosťou, výborne sa darilo aj premiérovému akčnému kinohitu Expendables: Nezničiteľní 2.

Hlavné spravodajstvo televízie Markíza dominovalo slovenským televíznym obrazovkám aj počas uplynulého víkendu. Televízne noviny boli od piatka až do nedele najsledovanejšou spravodajskou reláciou na trhu v oboch hlavných cieľových skupinách.

V nedeľu 15. septembra 2013 sa Televízne noviny (rating 12,3 % / share 40,6 % v 12-54) stali celkovo najsledovanejším programom dňa. V porovnaní s konkurenčným spravodajstvom dosiahli takmer dvojnásobný rating aj trhový podiel.

Televízne noviny boli najsledovanejším programom na trhu aj v sobotu 14. septembra 2013 s ratingom 9,6 % a trhovým podielom 38,0 % v strategickej cieľovej skupine 12-54. V piatok 13. septembra 2013 im patrila druhá priečka (rating 10,2 % / share 41,8 % v 12-54), hneď za najúspešnejším slovenským seriálom Búrlivé víno (rating 10,8 % / share 32,7 % v 12-54).

V nedeľu večer sa v konkurencii talentovej šou výborne darilo premiérovému akčnému kinohitu Expendables: Nezničiteľní 2 (rating 10,2 % / share 29,4 % v 12-54), ktorý sa stal najsledovanejším filmom uplynulého týždňa.

Vďaka dlhodobo najsledovanejšiemu spravodajstvu a atraktívnej filmovej akvizícii bola Markíza v nedeľu v reklamne najdôležitejšom prime-time (19:00 – 22:00) trhovým lídrom s podielom 30,2 % (12-54).

Piatkový podvečer patril jednoznačne rodinnému seriálu Chlapi neplačú (rating 7,0 % / share 37,0 % v 12-54), konkurenčná súdna šou výrazne zaostala. Z ponuky menších staníc bol najúspešnejší romantický seriál Sila (rating 3,2 % / share 10,6 % v 12-54) na obrazovkách televízie Doma.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, FOOOR) bola v uplynulom týždni (9. – 15. 9. 2013) výrazným trhovým lídrom celodenne (38,0 % v 12-54) aj v prime-time (41,4 % v 12-54).

Na fotografii: Expendables 2

Zdroj: skupina Markíza

REKLAMAadv.: