McDonald’s pridal do svojej ponuky tri nové sendviče a vidličku The Frork™, ktorá vzbudzuje otázku: je to naozaj vidlička alebo len nejaký smiešny žart? Reklamný spot má na Youtube viac ako 2 milióny zhliadnutí a viac ako 20 700 dislajkov, čo vypovedá o názore užívateľov o tejto reklame na sendviče a vidličku.

Najnovší vynález, ktorý predstavil reťazec rýchleho občerstvenia McDonald’s pripomína skôr nevydarený suvenír ako užitočnú pomôcku. Televíznou reklamou sa v článku zaoberá aj Adweek.

V reklamnom spote vo forme televíznej reklamy je hlavnou postavou Anthony Sullivan, anglický podnikateľ, ktorý je známy najmä z televíznych reklám v USA, kde formou teleshoppingu popisuje rôzne produkty a nabáda verejnosť na ich kúpu.

V reklame pre McDonald’s prezentuje Sullivan tri nové sendviče v ponuke Pico Guacamole, Sweet BBQ Bacon, Maple Bacon Dijon a vidličku.

Pozrite si spot:

McDonald’s – Predstavenie The Frork™: najnovšia inovácia ft. Anthony Sullivan

„Hviezdou reklamy“ je niečo ako skelet na výrobu vidličky. Do červeného plastového obalu zákazník zasunie tri hranolčeky, ktorými môže napríklad „vylízať“ vytečenú omáčku z hamburgerov.

A to je asi tak všetko, čo sa s týmto prevratným vynálezom dá robiť. Aj podľa portálu Syracuse cieľom vidličky a reklamy na vidličku je vyzdvihnúť konzumáciu kečupu a iných dressingov v ponuke McDonald’s, ale inak považujú tento čudesný vynález za oneskorený aprílový žart.

Dokonca aj Sullivan v reklame prezentuje vidličku ako niečo, čo určite nezmení život človeka, iba mu pomôže zdokonaliť vlastné spôsoby jedenia, dodá im niečo ako vlastný podpis, značku.

So Sullivanom v spote vystupuje aj šéfkuchár Mike, ktorý širokým úsmevom dopĺňa popis a prezentáciu svojho kolegu na nový produkt od McDonald’s.

„Začali sme s celodennou raňajkovou ponukou, aktualizovali sme naše Chicken McNuggets, ponúkame nové veľkosti Mac sendvičov pre rôzne príležitosti, teraz sme predstavili nové sendviče, ktoré sú inšpiráciou od našich zákazníkov,“ povedal šéfkuchár McDonald’s Michael Haracz vo vyhlásení v článku na webe Adweek.

Reklamný spot má na Youtube viac ako 2 milióny zhliadnutí a viac ako 20 700 dislajkov, čo vypovedá o názore užívateľov o tejto reklame na sendviče a vidličku.

Z komentárov sa žiaľ, nedozvieme nič, pretože sú zakázané, ale komentáre sú celkovo zakázané pri všetkých videách od McDonald’s. A konkrétne pri tomto sa ani niet prečo tomu čudovať.

Aký význam má v tejto inovatívnej stratégií táto nová zvláštna pomôcka ťažko povedať. Ale možno deti v nej nájdu potešenie a aspoň pre ne bude jedenie s ňou novým zážitkom. Teenageri môžu vďaka kampani značku McDonald’s vnímať ako viac „zábavnú“ a „in“.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu