repro foto: TV JOJ

Z najsledovanejších programov tohtoročných vianočných sviatkov odvysielala väčšinu vo svojej ponuke televízia JOJ. Diváci si v rámci jej Štedrého dňa bez reklamy nechali ujsť tradičné rozprávky a na Prvý i Druhý sviatok vianočný sledovali spravodajstvo TV JOJ a večerné premiérové rozprávkové komédie.

Skupina JOJ dosiahla na Štedrý deň svoju tohtoročnú rekordnú sledovanosť v hlavnom vysielačom čase – a to excelentný, až 21,2 % rating – a dosiahla tiež svoj druhý najvyšší výkon tento rok – až 36,5 % podiel na trhu.

Samotná televízia JOJ si v utorok 24. decembra pripísala takisto rekordnú sledovanosť tohto roka (až 17,8 %) a podiel na trhu až 30,5 %.

Absolútne najsledovanejším nešportovým programom nielen týchto Vianoc, ale dosiaľ aj celého roka 2019, a to z ponuky všetkých slovenských televízií, sa stala rozprávka Tri oriešky pre Popolušku, ktorú si na Štedrý deň na JOJke pozrelo bezmála milión divákov, teda až 998-tisíc Slovákov.

Rozprávka dosiahla až 21,4 % sledovanosť a 38,4 % podiel na trhu, čo je viac, ako pri svojej premiére v programe TV JOJ v roku 2017. Popoluška bezkonkurenčne vyhrala pozornosť všetkých cieľových skupín slovenského publika, pričom úplne najvyššiu sledovanosť dosiahla medzi mladými ženami vo veku 25 až 34 rokov s 26,4 % ratingom a až 47,4 % podielom na trhu.

Počas celého Štedrého dňa vysielala televízia JOJ svoj program bez reklamy, čo je jej tradičný vianočný darček pre divákov už od roku 2007.

Do rebríčka jej TOP najsledovanejších programov sa v tento deň dostala rozprávka Bol raz jeden kráľ (671-tisíc divákov so 14,4 % sledovanosťou a 23,8 % podielom), koncert Kandráčovci – Vianoce (526-tisíc divákov s 11,3 % ratingom a 25,0 % podielom) aj animované Ľadové kráľovstvo (7,4 % Rtg a 18,8 % Shr).

Na Prvý sviatok vianočný si diváci takisto nenechali ujsť ponuku televízie JOJ. Celkovo najsledovanejším programom dňa zo všetkých slovenských televízií boli Noviny TV JOJ, ktoré sledovalo 730-tisíc divákov a hlavná spravodajská relácia JOJ tak dosiahla až 15,7 % sledovanosť a 28,3 % podiel na trhu.

Najlepšie počasie dosiahlo v stredu 25. decembra taktiež vysoko nadpriemernú, až 14,5 % sledovanosť a 25,3 % share a KRIMI si vyslúžili až 13,3 % rating a 25,7 % share.

V stredu večer zvalcovala svoju konkurenciu premiéra ruskej fantazijnej komédie Posledný bohatier, ktorú si na JOJke pozrelo až pol milióna divákov (10,7 % Rtg a 19,5 % Shr).

Druhý sviatok vianočný sa stále niesol v znamení spravodajstva a rozprávok. Do rebríčka TOP programov štvrtka sa na JOJke dostali na najvyššie priečky Noviny TV JOJ (15,0 % Rtg a 27,9 % Shr), KRIMI (13,1 % Shr a 25,6 % Shr), Najlepšie počasie (11,2 % Rtg a 20,4 % Shr) a popoludňajšia repríza Troch orieškov pre Popolušku (9,2 % Rtg a 20,0 % Shr).

Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľovú skupinu 12+. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA; JOJ Group

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu