Agentúra postavila ideu prvého televízneho spotu pivnej značky Excelent na myšlienke že „vyraziť za svojím snom môže úplne každý“. Do spotu tak doslova pretavila ideu webovej magazínovej platformy excelentmag.cz, o ktorú sa Triad stará už druhý rok a mladých má inšpirovať a navigovať kde si majú vyraziť za zábavou „po svojej osi“, ale i k napĺňaniu vlastných cieľov. To je i slogan nového TV spotu, ktorého každá scéna je natočená ako jeden dlhý záber, ktorý začína tzv. „freeze“ efektom, ktorý evokuje nedávny virtuálny fenomén #mannequinchallenge.

Značka Excelent pivovaru Gambrinus funguje na trhu už 5 rokov a jej cieľovú skupinu primárne tvoria mladí ľudia. Značka v minulosti komunikovala na Slovensku len BTL aktivity od agentúry a3.boot a používala slogan #podlaseba. Čítaj viac.

Aktuálne ide značka do televízie po prvý raz. Spot pre ňu vytvorila reklamná agentúra Triad a režisérskej taktovky sa chopil David Chvátal, ktorý režíroval i známy spot pre Gambrinus pod názvom „Gambrinus den – Tuten den všichni sem!“

„Mladí snívajú svoje sny a vzhliadajú k tým, ktorí už naplnili tie svoje. Excelent je mladý pivný brand, ktorý komunikuje nad rámec klasického pivného klišé. Cieľom spotu je mladých ľudí motivovať, aby sa realizovali, v čomkoľvek a akokoľvek. Snažili sme sa o nedirektívne podanie, aby sme nehovorili len k úzkej skupine, “ povedal o kampani Martin Mareš, Creative Director z agentúry Triad.

„Spot nestojí na známych osobnostiach. Je dielom reálnych ľudí, ktorí svoj smer už našli. Tomáš Vintr je profi skater. Stretnete ho jazdiť na Plechárně alebo Staline, rovnako ako šikovného režiséra Davida Chvátalu. Text napísal Šimon Ondruš, ktorý píše básne na ulici, alebo na festivaloch na počkanie, “ doplnil Mareš.

„V spote sa objavujú štyri príbehové línie konkrétnych osobností, ktorí sa „po svojej osi“ už vydali. Našli to, čo ich naozaj baví a opustili svoju komfortnú zónu, aby sa v objavenom zdokonalili. Vo videu sme chceli mladých provokovať k tomu, aby si plnili svoje sny a ciele. Spot pre nás agentúra Triad vymyslela s rešpektom k súčasnej kreatívnej platforme značky, ktorú momentálne reprezentuje aj naše webové médium excelentmag.cz, “ povedal Jakub Mačát, brand manager značky Excelent.

O produkciu spotu sa postarala spoločnosť Zoom Films Production. David Chvátal režíroval v tandeme spolu s režisérom Gašparom Šnuderlom.

„Každá scéna spotu je natočená ako jeden dlhý záber, ktorý začína tzv.“freeze “ efektom. Kamera prechádza scénou, kde všetko, vrátane napr. letiacej fľaše, akoby zamrzlo v čase. Až po niekoľkých okamihoch sa rozbehne akcia. Široké scény, ako napríklad tá so skateboardistom alebo s letiacou akrobatkou, preto museli byť nakrútené pomocou filmového žeriavu. Pri skoku akrobatky je navyše použitá hi-speed kamera, umožňujúca vyniknúť estetike scény v spomalenom pohybe, “ doplnil režisér David Chvátal.

Pozrite si zábery z natáčania spotu:

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu