záber z video spotu

máji naplno agentúra Triad odštartovala novú komunikáciu pre najväčšieho výrobcu tresky v majonéze na Slovensku, spoločnosť Ryba Žilina. Teraz v kampani pokračuje a komunikuje nové balenie „modrej“ tresky a „červenej“ tresky exklusiv. Vynovený dizajn obalov produktov má za cieľ produkty žilinskej tresky ešte výraznejšie odlíšiť od konkurencie.

„Cieľom druhej vlny kampane je cez zobrazenie nášho vlajkového produktu naďalej zvyšovať znalosť značky PRETO Ryba Žilina a zároveň odkomunikovať prebiehajúci redizajn obalov našich rybacích produktov ako aj samotného loga značky PRETO Ryba Žilina,“ povedal generálny riaditeľ spoločnosti PRETO Ryba Žilina Michal Britvík.

Druhá fáza kampane bola spustená v pondelok 10. októbra a potrvá až do konca novembra. Primárne je nasadená v online priestore, v rádiách a printe. Súčasťou komunikácie je opäť i kampaňová microsite www.treskaslovenska.sk, ktorá ale prešla redizajnom.

Kampaň využíva existujúci, adaptovaný video spot, opäť opisujúci život Tresky slovenskej v jej prirodzenom teritóriu, s hlasom prírodopisného komentátora Igora Štefucu. Na záver adaptovaného video spotu sú predstavené nové obaly Tresky slovenskej:

Vypočujte si nový rozhlasový spot jesennej (druhej fázy) kampane:

Spot bol po novom nasadený i v streamingovej službe Spotify. Pôvodný spot získal v roku 2016 ocenenie Strieborný klinec v súťaži Zlatý klinec kategórii Rádio. 

„Treska ako produkt je u ľudí omnoho známejšia ako treska – živočíšny druh. Treska je na Slovensku skrátka téglik. Z tohto paradoxu vychádza aj prírodopisný naratív, ktorý v komunikácii využívame. Pôsobí prirodzene vtipným dojmom. Je to niečo, čo sa nám osvedčilo už v prvej vlne a čo vnímame ako dlhodobú komunikačnú platformu. Redizajn obalov tresky sa tak v komunikácii stal ďalším evolučným krokom vo vývoji pomyselného živočíšneho druhu. A to je dobre,“ povedal kreatívny riaditeľ agentúry TRIAD Peter Baslík.

„V prvej vlne sme dali dôraz na náš najpredávanejší produkt Tresky Exklusiv so 45-percentným podielom mäsa, ktorý sme uviedli na trh ako prví spomedzi slovenských výrobcov – presne pred 15 rokmi na jeseň. V ďalšom pokračovaní kampane chceme ukázať, že kvalitu, ktorej synonymom je práve pojem „Treska slovenská“, nájdu naši zákazníci v akomkoľvek produkte a balení tresky od Ryby Žilina, teda aj v štandardnej, „modrej“ treske,“ povedal Michal Britvík.

„Treska v majonéze je jednoznačne dlhodobo najobľúbenejší produkt našich zákazníkov, z ktorého mesačne vyprodukujeme viac ako 250 ton. Práve cez tresku vnímajú spotrebitelia našu značku najvýraznejšie,“ dodal generálny riaditeľ spoločnosti PRETO Ryba Žilina Michal Britvík.

Vizuál printu:

RYZ-07-inzercie-v03.indd
zdroj: Grape PR

Pozrite si aj case study prvej fázy kampane:

Vizitka kampane:
Reklamná agentúra: TRIAD Advertising
Kampaň: Treska slovenská
Chief Creative & Strategy Director: Martin WOSKA
Copywriter: Pavol PAULENDA
Creative director: Peter BASLÍK
Art director: Filip LICHTNEKER, Tomáš RYBÁR, Tomáš POSPÍCHAL
Account manager: Lívia SISKOVÁ
Programmer: Dušan SUBALLY

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu