Reklamná agentúra Triad vyhlásila tri výzvy pre „troch pátračov“. Uchádzači majú vyriešiť konkrétne zadania, ktoré agentúra zverejnila na špeciálnej landing page trajapatraci.triad.sk. Triad chce obsadiť tri pozície – webdevelopera, analytika a ekonomického „šikovníka“.

Ak uchádzači zverejnenú výzvu splnila, Triad si ich pozve na osobný pohovor :)

Webdeveloper musí napríklad nájsť chybu v programe a znovu spojazdniť ich „simulátor grcania“

„Náš developer Omanko si vo voľnom čase naprogramoval simulátor grcania. To preto, aby sa vyhol s tým spojeným nepríjemnostiam (ako je napríklad konzumácia jedla, spotrebovanie alkoholických nápojov, vyvolanie dáviaceho reflexu a pod.). Ale ako všetci dobre vieme, programy sa sami od seba časom pokazia. Normálne ich necháte ležať na serveri a oni po nejakej dobe spotreby prestanú fungovať. Bohužiaľ, toto sa stalo aj s Omankovým vomit simulátorom a on ho práve nemá čas opraviť, lebo teraz programuje dôležitú vec pre Pepsi,“ píše sa vo výzve.

Video s výzvou zverejnil Triad v piatok podvečer 22.4. na svojom profile na facebooku a už za 14 hodín malo viac ako 2600 pozretí.

Agentúra Triad sa už v minulosti vynašla, keď hľadala netradičnou formou nového accounta a vymyslela interaktívnu súťaž Account Challenge. Čítaj viac.

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu