foto: Triad

Počas dvoch septembrových týždňov budú kanceláriu šéfov Triadu okupovať mladí ľudia, ktorí prejdú konkurzom a stanú sa tak členmi tímu dočasnej 10-dňovej agentúry. Ich úlohou bude vymyslieť reklamnú kampaň pre konkrétneho klienta.

Skúsiť šťastie a prihlásiť sa do 10-dňovej agentúry môžete do 29. augusta (termín bol predĺžený) na webe www.10dnova.sk, uchádzač musí vytvoriť logo, claim, ideu kampane, či video.

Do tímu z prihlásených študentov Triad vyberie najväčšie hviezdy, ktoré budú tvoriť nový tím 10-dňovej agentúry na pozícii art director, copywriter, account manager, social media manager, programátor a fotograf/kameraman.

video pridané 5.8.2016

Triad oživil 10-dňovú agentúru - obr 2
10-dňová agentúra (foto: Triad)

Nápad s reklamnou pop-up agentúrou, ktorá bude fungovať presne 10 dní, skrsol v hlave Jara Zacka, spoluzakladateľ TRIADu, pred viac ako tromi rokmi: “Vždy sme sa snažili dať čo najviac priestoru mladým šikovným ľuďom. Stážistom radíme, akým smerom by sa mohli uberať a v čom vynikajú. Klasické stáže nám to až tak dobre neumožňovali, boli príliš krátke a málo intenzívne. Vtedy nám napadlo vytvoriť pre mladých vlastnú agentúru, aby zažili čo najreálnejšie podmienky reálnej reklamnej práce.”

V poslednom ročníku sa prihlásilo 143 študentov a členmi 10-dňovej agentúry sa stalo päť z nich.

“Projekt 10 dňovej agentúry sa nám osvedčil z niekoľkých uhlov pohľadu. Mladým dávame oveľa viac priestoru, koučingu a získajú tak viac skúseností ako počas klasickej stáže. Snažíme sa študentom dať niečo, čo nikde inde nezažijú. Dostanú reálneho klienta, reálne zadanie a ak svoju prácu urobia dobre, ich kampaň naozaj uzrie svetlo sveta, ” povedal Marek Mrázik, Managing Director a spoluzakladateľ TRIADu.

O napredovanie pri brainstormingoch, grafických návrhoch aj komunikácii s klientom sa postarajú skúsení seniori z TRIADu. Medzi nimi aj Vlado Kurek, Creative Director: “Počas minulých ročníkov som bol veľmi milo prekvapený, akých nadaných mladých ľudí som mal možnosť spoznať. Za 2 týždne zo seba dostali maximum, prezentácie zvládli na výbornú a klienti Shoppie aj The SPOT boli spokojní. Som na nich naozaj hrdý.”

To, ako to v 10 dňovej agentúre vyzeralo pred dvomi rokmi, zvečnili do videa jej samotní účastníci:

Petra Papayová po skončení 10-dňovej agentúry dostala od Triadu ponuku pracovať na pozícii account executive. Dnes už vedie tím 13-tich ľudí a má za sebou veľké kampane pre klientov Becherovka, Absolut či OMV.

“Na stážistov z desaťdňovky sa veľmi teším, budem sa snažiť poradiť im najlepšie ako viem, rovnako ako kedysi radili skúsenejší mne”, povedala Petra Papajová, Account Director & Teamleader v TRIADe.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu