Dominika Býmová, ako blogerka Dívka ve žlutém (zdroj: Triad)

Jihlavanka je jednotka na trhu pražených káv v Českej republike. Už druhým rokom je jej komunikačný koncept spätý s inováciami. V máji 2014 bola na trh uvedená novinka Jihlavanka Espresso a v roku 2015 vytvorila reklamná agentúra Triad postavu blogerky Dievča v žltom, stvárnené herečkou Dominikou Býmovou.

Diváci Dominiku Býmovú poznajú napríklad zo seriálu Prístav televízia Prima. Za túto kampaň získali v Čechách agentúra Triad a spoločnosť Eduscho Praha ocenenie Zlatá Pecka v kategórii Cena odbornej poroty – Product Placement Award 2015 a zlato na ADC Awards.

V tomto roku sa spoločnosť Eduscho rozhodla s konceptom blogerky pre Jihlavanku pokračovať a posunúť ho ďalej. „Dievča v žltom už nestojí mimo značku, ale je jej priznanou tvárou. V každodennom živote pije Jihlavanku a na svet sa pozerá rovnakým pohľadom alebo skôr nadhľadom ako ona. Hodnoty značky tak spotrebiteľom komunikujeme ešte zrozumiteľnejšie ako predtým. Prostredníctvom hlasu Dievčaťa v žltom na jej blogu, Facebooku a novo aj na Youtube, “ povedala Mária Klepáčová, Brand Manager značiek Jihlavanka & Davidoff Café spoločnosti Eduscho.

Postava dievčaťa v žltom funguje aj v rámci seriálu Ohnivé kurča televízie Prima a zanedlho sa objaví i v online televízii Stream v diskusnej relácii Medzi nami, kde bude riešiť ženské témy.

„Naša cieľová skupina žien okolo 30 rokov z menších miest na internete hľadá prevažne praktické rady a diskusiu so ženami, ktoré žijú podobný život ako ona. Navyše sú ich životy často hektické a ocenia, keď sa môžu na chvíľu zastaviť. Postava blogerky, ktorá je svojimi témami týmto ženám blízka, a navyše má v zásobe plno užitočných aj zábavných tipov, vždy podávaných s nadhľadom, je tak ideálnym spôsobom, ako vytvoriť hlboký vzťah k značke, ktorú reprezentuje, “ povedala Eva Došková, Strategy Lead z reklamnej agentúry Triad.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu