foto: Pilsner Urquell

Pivovar Plzeňský Prazdroj spustil pre svoju značku Pilsner Urquell v polovici marca kampaň z dielne reklamnej agentúry Triad, ktorá má pripomenúť 175. ročnú históriu značky. Spot sa nakrúcal 1. a 2. marca pod vedením režiséra Erica Hillenbranda a už 15. marca bol „on air“.

„Pilsner Urquell spustil novú televíznu kampaň 15. marca 2017. Autorom reklamy je TRIAD advertising, produkcie sa chopila spoločnosť Savage, ktorej len prípravy na nakrúcanie reklamy trvali viac ako mesiac. Postprodukcie sa zhostili v R.U.R. postproduction. O hudobný sprievod sa postaral skladateľ Vladimír Martinka. Spot sa bude na televíznych obrazovkách vysielať do konca októbra 2017, kedy vyvrcholia oslavy plzenského ležiaka. Príbeh zlatého piva sa však ďalej rozvinie aj na webe Pilsner Urquell, sociálnych sieťach značky, v PR či v podnikoch a na dizajne špeciálnych pivných balení,“ uviedla Petra Bačová, PR manažérka agentúry Media Central.

„Tvorba nového reklamného spotu Pilsner Urquell prebiehala pod vedením režiséra Erica Hillenbranda 1. a 2. marca 2017 v reštauráciách Pražan a Demínka. Zúčastnilo sa ho asi sto hercov v historických kostýmoch, podobne veľký bol aj štáb. Natáčanie reklamy vyvolalo rozruch, nakoľko dopravu v centre Prahy zastavil „filmový“ sprievod demonštrantov z roku 1989 hrdo mieriacich na Národnú triedu,“ doplnila Bačová.

Pozrite si spot:

Pilsner Urquell – Spoločne už 175 rokov

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu