záber zo spotu

Pre spoločnosť Ryba Žilina robila už v minulosti agentúra Triad úspešnú kampaň Treska slovenská, tentoraz vytvorili kampaň s cieľom podporiť znalosť značky a predaj mrazených výrobkov Radoma. V novej komunikácii sa značka predstaví v kontexte ľudovej tvorby.

Ideu kampane tvorí motív slovenskej ľudovej piesne „Slovenské mamičky, pekných synov máte“, ktorý sa v kontexte kampane zmení na posolstvo „Slovenské mrazničky, chutné jedlá máte.“

Novinkou v komunikácii značky je i nový rýmujúci sa claim „Radoma – mrazené na doma!,“ ktorý bude značka používať pri logu.

vizuál P.O.S. (foto: Ryba Žilina)

Kampaň odštartovala v stredu 5. apríla a bude nasadená až do konca mája prostredníctvom spotov v rádiu a videa na sociálnej sieti, ale i printovej inzercie a P.O.S.

„Keďže značka Radoma dlho vôbec nekomunikovala, od začiatku sme rozmýšľali nad výrazným motívom, ktorý by ostal ľuďom v hlavách. Slovenskosť značky Radoma je jeden z benefitov medzi značkami mrazených výrobkov a odkaz na ľudové motívy je prítomný na nových baleniach. Slovenské mrazničky teda prišli na svet spontánne a hneď sme vedeli, že na tomto nápade sa oplatí pracovať. Potom to bola už len otázka vhodného otextovania, kde sme sa nechceli príliš vzdialiť od pôvodného textu a tiež nájdenia jednoduchého spôsobu, ako pieseň uchopiť vizuálne,“ povedal Peter Baslík z agentúry TRIAD.

„Doposiaľ sme pracovali na tom, aby sme pre našich zákazníkov vytvorili čo možno najširšiu ponuku kvalitných mrazených rýb, mrazenej zeleniny a múčnych výrobkov, ktoré nesú rokmi overenú značku kvality Radoma. Dnes prišiel čas dostať správu o prerode tejto značky medzi ľudí. Preto sme sa rozhodli prísť s novou komunikačnou kampaňou, ktorá pomôže uviesť značku Radoma tam, kam patrí – teda do mrazničiek slovenských domácností,“ hovorí Michal Britvík, generálny riaditeľ Ryba Žilina.

Na interpretácii ľudovej piesne v spote pracoval reálny folklórny súbor.

Pozrite si spot:

Radoma – mrazené na doma!

Vizitka kampane:

Kampaň: Slovenské mrazničky
Reklamná agentúra: TRIAD Advertising
Chief Creative & Strategy Director: Martin Woska
Copywriter: Pavol Paulenda, Roman Hríbik
Creative director: Peter Baslík
Art director: Tomáš Rybár
Account manager: Lili Sisková

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu