foto: PepsiCo

Česká pobočka reklamnej agentúry Triad spolupracuje so spoločnosťou PepsiCo na komunikácii značiek Pepsi a Toma. Pribudne k nim i ďalšia značka, keďže agentúra aktuálne zvíťazila v tendri na celoročnú komunikáciu značky Mirinda.

„Tender prebiehal na niekoľko kôl a bol dosť náročný. Momentálne veľkú väčšinu pozvaní do výberových konaní odmietame, pretože sa chceme sústrediť predovšetkým na rozvoj spolupráce s existujúcimi klientmi. Práve tí nám zadávajú čoraz viac práce na väčších a väčších projektoch. Pre spoločnosť PepsiCo. už pracujeme skoro rok a preto sme sa rozhodli zabojovať o ďalšiu zaujímavú značku, “ povedala Petra Jankovičová, Managing director agentúry TRIAD Prague.

„TRIAD predstavil najinovatívnejší koncept, ktorý je plne v súlade s našou stratégiou ďalšieho smerovania značky Mirinda. Tender potvrdil jej kvality zo značiek, na ktorých u nás už pracujú, a my sa tešíme sa na ďalšiu spoluprácu, “ povedal Michal Šľachta, Brand manager spoločnosti PepsiCo.

O značky z portfólia PepsiCo. sa v TRIADe stará tím vedený Katarzyou Sanojca s kreatívnym vedením Michala Pivarčiho a strategickým dohľadom Rada Jankoviča.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu