Značka najpredávanejšej whisky na Slovensku v roku 2016 (podľa údajov IWSR), írska whiskey Tullamore D.E.W., ktorá patrí spoločnosti William Grant & Sons, predstavuje svoju doteraz najambicióznejšiu marketingovú kampaň, globálnu platformu nazvanú „Beauty of Blend” (Krása splynutia). Jej kľúčový odkaz stojí na dvoch pilieroch. Prvým je snaha predstaviť výrobu tejto skvelej whiskey, ktorá vzniká miešaním troch zmesí, teda triple blend (pot still whiskey, single malt a grain whiskey) a druhým je vyzdvihnutie skutočnosti, aké je miešanie úžasné, lebo robí svet zaujímavejším a pestrejším.

Autorom myšlienky „Beauty of Blend“ je newyorská agentúra Opperman Weiss, ktorá kampaň uvádza prostredníctvom televíznej, digitálnej a PR kampane. Kampaň sa skladá z dvoch častí.

Prvá vychádza z hrdosti na írske dedičstvo, pričom režisérom jej nosného klipu ‘Danny Boy’ je oceňovaný režisér Laurence Dunmore. ‘Danny Boy’ oslavuje kultúrnu rôznorodosť autenticky írskym spôsobom.

Krátky film nadväzuje na úspech oceňovanej reklamnej kampane „The Parting Glass“, ktorú tiež pripravoval, v roku 2013, Laurence Dunmore.

Pre tých, ktorí si nevedia spomenúť – ide o rozlúčku v kruhu priateľov na cintoríne tesne pred svadbou.

Magazín Creativity ju vtedy označil za prelomovú a odporučil všetkým, ktorí robia kampane na alkohol, aby sa pokúsili dosiahnuť úroveň, ktorú táto reklama stanovila.

Kampaň ‘Beauty of Blend’ je súčasťou väčšej investície značky Tullamore D.E.W. V septembri 2014 spoločnosť William Grant & Sons znovuotvorila pálenicu v Tullamore, v oblasti Offaly, v Írsku a preinvestovala tu 35 miliónov eur.

Stalo sa tak po viac ako 50 rokoch odkedy bola výroba tejto svetoznámej whiskey presunutá do Midletonu, pri meste Cork. Práve v tomto období v pálenici zbierajú prvé ovocie svojej novodobej práce.

Írska whiskey musí podľa tamojších zákonov dozrievať v sudoch minimálne tri roky. A tie uplynuli v polovici septembra tohto roku. Ďalších 25 miliónov eur plánuje spoločnosť vynaložiť na vznik pálenice obilnej whiskey, ktorá ako jediná v Tullamore chýbala a tiež do plničky fliaš, to všetko v najbližších týždňoch.

Ambície pre Tullamore D.E.W. vidieť v investíciách do značky, aj výroby. V rámci kategórie whisky je írska whiskey jednou z najrýchlejšie rastúcich a Tullamore D.E.W. je druhá najväčšia značka írskej whiskey na svete.

Obrovský úspech sa podpísal pod celosvetový predaj, ktorý vzrástol za posledné 3 roky z 860 000 kartónov na 1,1 milióna kartónov ročne. U nás tomu nie je inak, Tullamore D.E.W. sa vlani stala najpredávanejšou whisky na Slovensku.

Vizuál kampane:

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu