repre foto: TV JOJ

TOP programom uplynulého týždňa s najväčším počtom divákov na trhu boli Noviny TV JOJ, z nespravodajských programov bola najsledovanejšia česká komédia Bezva ženská na krku, ktorú vysielala JOJ v stredu.

JOJ Group si v druhom februárovom týždni najvyšší výkon v hlavnom vysielacom čase pripísala v stredu 10. 2., s excelentnou 14,4 % sledovanosťou a 30,2 % podielom na trhu.

Samotná TV JOJ v rovnaký deň dosiahla ako trhový líder v prime time až 11,5 % sledovanosť a podiel 24,1 %, pričom jednotkou trhu v hlavnom vysielacom čase bola JOJ v priemere celkovo za celý uplynulý týždeň.

TOP programom týždňa z ponuky všetkých slovenských televízií boli Noviny TV JOJ, ktoré si včera pozrelo až 672-tisíc divákov, hlavná spravodajská relácia JOJky tak dosiahla vynikajúcu sledovanosť, až 14,5 % a podiel až 27,8 %.

Najlepšie počasie malo najvyššiu sledovanosť v stredu, a to až 13,2 % a 27,0 % podiel, KRIMI si v nedeľu pripísali výbornú 12,1 % sledovanosť a 23,6 % podiel.

Z nespravodajských relácií na trhu si najviac divákov (v rámci univerzálneho publika aj komerčnej cieľovky) tento týždeň nenechalo ujsť českú komédiu Bezva ženská na krku.

Film na TV JOJ v stredu večer sledovalo celkovo až 570-tisíc divákov s 12,3 % sledovanosťou a až 27,8 % podielom, u mladších divákov dosiahla až 11,1 % sledovanosť a nadpriemerný podiel 31,4 %.

Najsilnejšou cieľovou skupinou filmu boli diváci vo veku 45 až 54 rokov – ženy dosiahli excelentnú, až 22,1 % sledovanosť a muži takisto vysoko nadpriemernú, až 18,1 % sledovanosť.

Pokiaľ správa neoznačí inak, dáta sú uvedené v cieľovej skupine 12+. Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ.

© 2004 – 2021 PMT, s.r.o. , Všetky práva vyhradené. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA; JOJ Group

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu