Po prvom týždni vysielania spravodajských relácií TV JOJ v novom letnom režime si televízia posilnila svoju pozíciu v hlavnom vysielacom čase. JOJ Group tak napĺňa svoj zámer, ktorým je zlepšenie jej postavenia na televíznom trhu v prime time aj v rámci off-sezóny.

Televízia JOJ zmenila od pondelka, 30. júna 2014, poradie vysielania svojich spravodajských relácií v prime time. Už v prvom týždni sa jej podarilo naplniť cieľ letného nastavenia, ktorým bolo posilnenie spravodajského slotu JOJky v obchodne dôležitom prime time.

Najväčší úspech vo svojom novom vysielacom čase o 20:15, s nástupom priamo po VEĽKÝCH NOVINÁCH TV JOJ, slávi v lete relácia Šport. Od prvého júlového týždňa sa viackrát dostala na čelo rebríčka najsledovanejších relácií televízneho trhu – konkrétne v stredu 2.7., v nedeľu 6.7. a v pondelok 7.7. Rekordné výsledky dosiahol Šport hneď v minulotýždňovú stredu (2. júla 2014), kedy mal 301-tisíc divákov, sledovanosť 9,3 % a share 30,8 %.

Hlavná spravodajská relácia VEĽKÉ NOVINY TV JOJ v novom režime vysielacej štruktúry v čase od 19:30 takisto zlepšila svoje výkony. V pôvodnom nastavení mala v júni priemerne 21,7 % share. Po prvom týždni v letnom programovom nastavení (od pondelka 30. júna do utorka 8. júla) posilnila svoj podiel na trhu v priemere až na 25 %. Pre porovnanie – kým napríklad v piatok, 27. júna 2014, zaznamenali VEĽKÉ NOVINY TV JOJ podiel 26,0 %, v ďalšom týždni, už v zmenenom vysielacom čase o 19:30, dosiahli share 30,8 % a 8,3 % sledovanosť  (v stredu 2. júla 2014).

Už viac ako týždeň sledujú diváci TV JOJ ako prvé v rámci prime time KRIMI o 19:00, čiže o pol hodinu skôr ako pred letným nastavením vysielacích časov. KRIMI doteraz dlhodobo posilňovali spravodajský slot a boli jedným z najsledovanejších formátov televízie. Ich priemerný podiel na trhu za jún predstavoval 25,8 % a priemer čísel sledovanosti bol 6,7 %. Aj po zmene vysielacích časov, kedy po novom otvárajú na JOJke spravodajský slot, KRIMI naďalej dosahujú výborné výsledky. Napríklad včera (utorok 8. júla) mali 25,6 % share a 6,1 % sledovanosť.

NAJLEPŠIE POČASIE v čase o 20:30 dosahujú dlhodobo nadpriemerné výkony. V rámci letnej štruktúry JOJky si najobľúbenejšiu predpoveď počasia na trhu pravidelne nenechá ujsť priemerne 223-tisíc divákov. V júli zatiaľ dosahuje podiely okolo 7 % a priemernú sledovanosť cca 24 %. NAJLEPŠIE POČASIE pravidelne sledujú všetky cieľové skupiny aj vďaka profesionálnemu prístupu moderátorov – meteorológov.

Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľovú skupinu 12-54.

Zdroj: PMT Slovakia, JOJ Group

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu