Televízna skupina JOJ Group bola cez víkend lídrom trhu, keď v sobotu večer porazila Filmom týždňa konkurenčnú ponuku a v nedeľu tento úspech zopakovala vďaka ďalšej časti relácie V siedmom nebi.

JOJ Group bola v nedeľu jasným lídrom trhu v prime time pre ženy vo veku 12-54 rokov s najlepším trhovým podielom 33,3 % a 13,2 % sledovanosťou. Konkurenciu prevalcovala aj v univerzálnej cieľovke 12+ vďaka rodinnej relácii V siedmom nebi (JOJ Group s 32,4 % share a 15,3 % ratingom).

Už piate pokračovanie rodinnej show V siedmom nebi dosiahlo skvelé výsledky, keď ho v univerzálnej cieľovej skupine 12+, pre ktorú je tento formát určený, sledovalo neuveriteľných 639-tisíc divákov, čo predstavuje vynikajúcu sledovanosť 13,7 % i trhový podiel 30,0 %.
V obchodne relevantnej cieľovej skupine 12-54 v nedeľu V siedmom nebi navyše porazilo konkurenčný film – relácia televízie JOJ bola najsledovanejším nespravodajským programom dňa s 9,8 % sledovanosťou a 25,4 % podielom na trhu.

Rodinná relácia s moderátorom Vilom Rozborilom od začiatku svojho vysielania napĺňa zámery televízie JOJ. Jej cieľom je ponúkať divákom kvalitný, nebulvárny program. V siedmom nebi má navyše ďalší prínosný rozmer vďaka svojmu charitatívnemu dosahu a rezonuje tak nielen na televíznych obrazovkách, ale aj v životoch protagonistov a samotných divákov.

V siedmom nebi dosahuje v najdôležitejšom dni týždňa vynikajúce čísla sledovanosti – po piatich odvysielaných dieloch zaznamenáva trhový podiel na úrovni skvelých 30,9 % a sledovanosť 14,2 % (priemer za 5 týždňov v CS 12+), čím výrazne zlepšuje celkové postavenie JOJky na trhu.

JOJka opäť dokázala svoje jednoznačné prvenstvo aj túto sobotu, kde vo večernom programe súperili dva konkurenčné filmy. Z tohto súboja vyšiel víťazne znova Film týždňa na JOJke, keď rovnako ako pred týždňom diváci uprednostnili sobotnú ponuku TV JOJ. Dobrodružný triler Špeciálna jednotka dosiahol predvčerom večer výborný share 23,0 % a sledovanosť 7,7 % (CS 12-54).

Spravodajské formáty tešia JOJku už tradične svojimi skvelými výsledkami. Potvrdili to v sobotu Šport aj NAJLEPŠIE POČASIE, ktoré mali viac divákov ako rovnaké formáty na ostatných slovenských staniciach. V nedeľu si na konto výsledkov zapísali tiež pekné čísla: Šport mal v nedeľu podiel 27,3 % a sledovanosť 10,7 % a NAJLEPŠIE POČASIE share 25,4 % a rating 10,2 % (CS 12-54).

Veľkej obľube medzi divákmi sa aj naďalej teší Nové bývanie, ktoré sa od začiatku jesennej sezóny usadilo v rebríčku TOP 10 najsledovanejších nedeľných relácií. V nedeľu tento formát dosiahol vynikajúci trhový podiel v access prime (22,7 %) a sledovanosť 6,3 %. Pre ženskú časť publika bol navyše lídrom trhu v čase svojho vysielania, keď dosiahol 26,3 % share a 7,5 % rating (Ženy 12-54).

Svoj najlepší nedeľný výkon za posledných 5 týždňov v rámci obchodne relevantnej cieľovej skupiny 12-54 zaznamenala včera PLUSka, čo sa týka celodenného výkonu (5,0 % Shr), i v prime time (5,7 % Shr), a to vďaka filmu Hitman, ktorý si na najväčšej z menších staníc pozrelo 111-tisíc divákov, čo pre PLUSku predstavuje skvelý 8,5 % podiel na trhu a 3,4 % sledovanosť.

Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu