zdroj: TV JOJ

JOJ Group bola v nedeľu 24. januára trhovým lídrom v hlavnom vysielacom čase so skvelou 13,6 % sledovanosťou a 26,9 % podielom na televíznom trhu.

Najsledovanejším programom týždňa boli z ponuky všetkých slovenských televízií opäť Noviny TV JOJ, ktoré mali včera so 677-tisíc divákmi vynikajúcu, až 14,6 % sledovanosť a 27,9 % podiel na trhu.

KRIMI si v nedeľu nenechalo ujsť až 563-tisíc divákov, relácia tak dosiahla skvelú sledovanosť 12,1 % a podiel 23,5 %. Najlepšie počasie si včera pozrelo až 551-tisíc divákov s 11,9 % sledovanosťou a 22,8 % podielom.

Televízia JOJ obsadila v treťom januárovom týždni prvé miesto aj v rebríčku najsledovanejších nespravodajských programov trhu, ktorým sa stalo pondelkové Inkognito.

Mimoriadne obľúbenú zábavnú stálicu si na JOJ tentokrát nenechalo ujsť až 464-tisíc divákov, relácia tak dosiahla 10,0 % sledovanosť a 19,9 % podiel. Najsilnejšou cieľovou skupinou Inkognita boli ženy v CS 45-54 s 10,6 % sledovanosťou.

Pokiaľ správa neoznačí inak, dáta sú uvedené v cieľovej skupine 12+. Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ.

© 2004 – 2021 PMT, s.r.o. , Všetky práva vyhradené. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA; PR JOJ Group 

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu