mini banner TV Markiza-Burlive vino

Pôvodný rodinný seriál televízie Markíza zaznamenal po presune do hlavného vysielacieho času rekordnú sledovanosť.

Diváci televízie Markíza zachovali priazeň Búrlivému vínu aj po jeho presune do hlavného vysielacieho času. Pôvodný rodinný seriál zaznamenal rekordnú sledovanosť a porazil konkurenčný denný seriál Panelák.

Markíza ponúkla divákom na Veľkonočný pondelok, 1. apríla 2013, mimoriadnu sviatočnú nádielku až dvoch epizód Búrlivého vína po sebe. V univerzálnej cieľovej skupine 12+ išlo o doposiaľ najsledovanejšie časti, prvú si pozrelo 806-tisíc a druhú 870-tisíc divákov.

V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahlo Búrlivé víno s druhou časťou rekordný rating 14,7 % (share 34,2 %) a s prvou časťou tretí najvyšší rating 13,2 % (share 28,6 %).

zmensena foto-TV Markiza-Búrlivé_víno_-_Nina_a_Martin
Nina a Martin, protagonisti seriálu Búrlivé víno, TV Markíza

TV Markiza-Búrlivé_víno_-_Nina_a_Martin

Hviezdy seriálu Búrlivé víno sa divákom predstavili aj v znovuobnovenej podvečernej šou Bez servítky. Ich kulinárske umenie zaujalo najmä mladé ženy 15-24 s trhovým podielom 34,3 %.

Najsledovanejším spravodajstvom na trhu boli Televízne noviny s ratingom 14,3 % a trhovým podielom 37,6 % v cieľovej skupine 12-54. K obrazovkám prilákali 885-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Televízne noviny tradične zabodovali v cieľovej skupine vysokoškolsky vzdelaných divákov 12-54, ktorí Markíze zabezpečili trhový podiel 44,5 %.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, FOOOR) bola v pondelok v cieľovej skupine 12-54 trhovým lídrom celodenne (share 30,4 %) aj v prime-time (share 35,5 %).

PR oddelenie TV Markíza

REKLAMAadv.: