mini_banner_Burlive_vino-TV_Markiza.JPG

Pôvodný rodinný seriál dosiahol najvyšší trhový podiel od svojho štartu, jednotkou na trhu bol aj dramatický seriál Horúca krv. Najsledovanejším programom dňa sa stali Televízne noviny.

Rodinný seriál Búrlivé víno prekonal ďalší rekord. Vo štvrtok 7. marca 2013 dosiahol v strategickej cieľovej skupine 12-54 doposiaľ najvyšší trhový podiel 43,5 %.

Búrlivé víno sa v oboch hlavných cieľových skupinách stalo najsledovanejším nespravodajským programom dňa a zároveň tiež najúspešnejším pôvodným seriálom na trhu. Včerajší diel si nenechalo ujsť 699-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

zmensena foto-TV MARKIZA--Búrlivé_víno_-_Nela_Pocisková
Nela Pocisková, Búrlivé víno

Vinárska sága si tradične podmanila najmä mladé ženy, vo vekovom rozmedzí od 15 do 24 rokov zaznamenala v rámci tejto cieľovej skupiny trhový podiel 59,1 %.

Celkovo najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách boli vo štvrtok Televízne noviny. V cieľovej skupine 12-54 dosiahli rating 14,5 % a trhový podiel 44,3 %. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si pozrelo 934-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Televízne noviny dlhodobo bodujú v cieľovej skupine vysokoškolsky vzdelaných divákov 12-54, ktorí Markíze zabezpečili trhový podiel až 60,6 %.

Jednotkou na trhu bol aj večerný dramatický seriál Horúca krv, ktorý v rebríčku najsledovanejších programov dňa predstihol konkurenčný pôvodný seriál. Darilo sa mu najmä v cieľovej skupine ženy 35-44 (shr 29,2 %) či v Bratislavskom kraji 12-54 (shr 31,4 %).

PR oddelenie TV Markíza

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu