tv markiza banner k clanku

Najúspešnejším spravodajstvom na trhu boli tradične Televízne noviny. Skupina Markíza dosiahla v prime-time trhový podiel 38,5 %.

Obľúbená rodinná šou Modré z neba si v stredu 3. apríla 2013 vydobyla pozíciu najsledovanejšieho programu dňa v oboch hlavných cieľových skupinách.

Plnenie snov s moderátorom Vilom Rozborilom dosiahlo na obrazovkách televízie Markíza v strategickej cieľovej skupine 12-54 rating 13,1 % a trhový podiel 36,0 %.

Modré z neba si pozrelo až 900-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je najlepší výsledok relácie od 24. decembra 2012. Konkurenčný premiérový seriál výrazne zaostal.

Najsledovanejším spravodajstvom na trhu boli v stredu tradične Televízne noviny. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenali rating 12,7 % a trhový podiel 37,6 %. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si nenechalo ujsť 834-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Televízne noviny zabodovali v inzertne atraktívnej cieľovej skupine vysokoškolsky vzdelaných divákov 12-54 (share 51,0 %) či medzi divákmi v Žilinskom kraji 12-54 (share 47,3 %).

Na kulinárske umenie herca Filipa Tůmu v podvečernej šou Bez servítky boli zvedavé najmä mladé ženy 12-24 (share 30,4 %) a diváci v Žilinskom kraji 12-54 (share 33,3 %).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, FOOOR) bola v stredu v cieľovej skupine 12-54 trhovým lídrom celodenne (share 34,9 %) aj v prime-time (share 38,5 %) s výrazným odstupom od konkurencie.

PR oddelenie TV Markíza

REKLAMAadv.: