MÉDIÁ A MARKETING

Mimoriadna relácia Posledný pohľad z vrcholu bola v čase vysielania jednotkou na trhu. Najsledovanejšou hlavnou spravodajskou reláciou boli aj v utorok Televízne noviny.

TV Markiza-Posledný pohľad z vrcholu 1
Mimoriadna relácia Posledný pohľad z vrcholu

Televízia Markíza v utorok 2. júla 2013 prostredníctvom mimoriadnej večernej relácie Posledný pohľad z vrcholu vyjadrila solidaritu a uctila si pamiatku Antona Dobeša a Petra Šperku – horolezcov, ktorých brutálne zavraždili teroristi v Pakistane pod horou Nanga Parbat.

Naživo vysielaná relácia s moderátorkou Zlaticou Puškárovou bola v čase vysielania jednotkou na trhu. Zarezonovala najmä medzi mladými mužmi 15-24 (share 32,9 %) a vysokoškolsky vzdelanými divákmi 12-54 (share 31,1 %).

Súčasťou relácie Posledný pohľad z vrcholu boli medailóny o oboch zavraždených horolezcoch, spovede ich rodinných príslušníkov a priateľov, pohľad na terorizmus a Slovensko či rozhovor s ministrom zahraničných vecí SR Miroslavom Lajčákom.

TV Markiza-Posledný pohľad z vrcholu 2
Mimoriadna relácia Posledný pohľad z vrcholu

Najsledovanejšou hlavnou spravodajskou reláciou boli v utorok Televízne noviny s ratingom 7,0 % a trhovým podielom 37,0 % v strategickej cieľovej skupine 12-54. Výrazný záujem zaznamenali medzi mladými ženami 15-24, ktoré Markíze zabezpečili trhový podiel až 46,5 %.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, FOOOR) bola v pondelok v cieľovej skupine 12-54 trhovým lídrom celodenne (share 33,8 %) aj v prime-time (share 34,8 %).

Zdroj: skupina Markíza

REKLAMAadv.: