Líder na slovenskom televíznom trhu – Televízia Markíza zmenila v aktuálnom týždni grafiku a zvučky relácií: Teleráno, Reflex a Lampáreň.

K téme sa vyjadril kreatívny riaditeľ TV Markíza, pán Roman Kettner:

„Zvučka Telerána prešla najradikálnejšou úpravou: keďže raňajky neodmysliteľne patria k rannému programu každého z nás, stal sa hlavným motívom novej zvučky stôl plný všetkého, čo k raňajkám patrí. Množstvo a rozmanitosť predmetov je rovnako bohaté, ako obsah relácie. Nový vizuál je svieži, dynamický a pestrejší, než doposiaľ a logo využíva 6 farebností namiesto jednej. Novinkou je aj jasné zadefinovanie ranných správ a športu, ktoré používajú spravodajskú grafiku.“

TV Markiza-packshotTelerano2013
Nové logo relácie Teleráno, TV Markíza

 

„Podstatná idea, ktorá ovplyvnila refresh zvučky relácie Reflex vychádzala z jej názvu. Odraz svetla a reflexné plochy sme využili ako cestu k dynamizácii a zvýšeniu vizuálnej atraktivity, no pri zachovaní podobnej farebnosti, ako v pôvodnej zvučke. Pri claime „Ľudia, príbehy, emócie“ sme sa snažili potlačiť popisnosť predchádzajúcej zvučky a využiť abstraktnejšiu formu stvárnenia.“, dodáva Roman Kettner.

TV Markiza-reflex2013Pack
Nové logo relácie Reflex, TV Markíza

 

„Snaha o zachovanie idey pôvodnej zvučky sa najviac prejavila pri relácii Lampáreň. Pôvodne indiferentné budovy pomyselného mesta sme vymenili za symbolické mesto vybudované zo zmlúv, faktúr a dokumentov, čím sme sa ešte viac priblížili k jasnému zadefinovaniu obsahu relácie.“, doplnil Roman Kettner.

TV Markiza-Lamparen-zvuckaB334
Nové logo relácie Lampáreň, TV Markíza

 

Nové zvučky si môžete pozrieť  TU

 

Zdroj: PR oddelenie skupiny Markíza

REKLAMAadv.: