MÉDIÁ A MARKETING

V uplynulom týždni každý jeden deň víťazili nad konkurenciou. Divákov zaujala aj utorková mimoriadna spravodajská relácia Posledný pohľad z vrcholu.

Televízne noviny majú za sebou ďalší úspešný týždeň. Od pondelka 1. júla až do nedele 7. júla 2013 bola hlavná spravodajská relácia televízie Markíza stabilne najsledovanejšou na trhu.

TV Markiza-Televízne_noviny_-_foto
TV Markíza – Televízne noviny

V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahli Televízne noviny v uplynulom týždni priemerný rating 7,5 % a trhový podiel 38,7 %. Sledovalo ich v priemere pol milióna divákov starších ako 12 rokov.

Najvyšší rating v cieľovej skupine 12-54 zaznamenalo vydanie z nedele 7. júla 2013 (8,9 %), najvyšší trhový podiel zas relácia z piatka 5. júla 2013 (42,1 %). Zároveň išlo o celkovo najvyšší share v rámci všetkých programov odvysielaných v minulom týždni.

Televízne noviny bodovali najmä medzi ženami 25-34 (priemerný share 40,3 %), vysokoškolsky vzdelanými divákmi 12-54 (priemerný share 43,9 %), v mestách nad 100-tisíc obyvateľov 12-54 (priemerný share 44,1 %) a v Trnavskom kraji 12-54 (priemerný share 47,1 %).

Divácky záujem vyvolala aj mimoriadna relácia Posledný pohľad z vrcholu, prostredníctvom ktorej TV Markíza v utorok 2. júla 2013 vyjadrila solidaritu a uctila si pamiatku Antona Dobeša a Petra Šperku – horolezcov, ktorých brutálne zavraždili teroristi v Pakistane pod horou Nanga Parbat.

Naživo vysielaná relácia s moderátorkou Zlaticou Puškárovou bola v čase vysielania jednotkou na trhu. Zarezonovala najmä medzi mladými mužmi 15-24 (share 32,9 %) a vysokoškolsky vzdelanými divákmi 12-54 (share 31,1 %).

Televízne noviny sú nielen dlhodobo najsledovanejšie, ale podľa nedávneho nezávislého prieskumu* sú tiež vnímané ako najobjektívnejšia spravodajská relácia na slovenskom trhu.

Zdroj:  skupina Markíza
*Zdroj: MML Omnibus, 2013/I, Median SK

REKLAMAadv.: