Kampaň je z dielne reklamnej agentúry Lowe GGK a prebieha v outdoore, na internete a v mieste predaja. Je zameraná na ľudí, ktorí idú stavať ale i priamo na predajcov strešnej krytiny Bramac v stavebninách.

„Cieľom aktuálnej kampane je v čase vrcholiacej sezóny pripomenúť vedúcu značku Bramac na trhu a poukázať na jej výhody a zároveň atraktívnu ponuku. Aby sme zabezpečili kontinuitu komunikácie, ponechali sme ju v nám vlastnom štýle „škridlového“ klobúku, ktorý už 3. rok využívame pre symbolické zobrazenie strechy Bramac ako štýlovej ochrany nad hlavou“.

„Oživením navyše bolo využitie mediálne známej osobnosti „hospodára” z reality show Farma. Farmár Martin Bagar je totiž bývalým zamestnancom Bramacu a typovo sa nám hodil ako prirodzená autorita na oslovenie verejnosti“ povedal Marcel Modranský, riaditeľ marketingu spoločnosti Bramac.

„Bramac aktuálnou kampaňou cieli na ľudí so stredným až vyšším príjmom, ktorí sa chystajú zrekonštruovať svoj dom, alebo stavajú nový. Tiež na ľudí, ktorí sú už rozhodnutí kúpiť kvalitnú škridlovú strechu, ale hľadajú výhodnú ponuku (pocit „dobrej kúpy so zľavou“). Pritom cieľom kampane nie je súťažiť vo výške akciových zliav s konkurentmi, ” dodal Modranský.

zdroj: Bramac
zdroj: Bramac

Kontinuálne v rámci kampane prebiehala aj komunikácia priamo s predajcami v stavebninách ako sprostredkovateľmi predaja strešnej krytiny Bramac, mala za úlohu zvýšiť ich motiváciu. Zisťoval som viac o tejto línii kampane priamo od Marcela Modranského, riaditeľa marketingu spoločnosti Bramac:

„Predajcovia sú najdôležitejšou B2B cieľovou skupinou pri ovplyvňovaní koncového zákazníka pri výbere strechy. Vo väčšine prípadov si koncový zákazník najprv doma sám preštuduje ponuky na internete a následne navštívi predajné miesto (stavebniny), kde ma možnosť vidieť naživo vzorky krytín na POS stojanoch + vie prekonzultovať svoj “pred výber” s predajcom. Koncoví zákazníci vnímajú predajcov ako odborníkov, ktorí sa predaju striech venujú denne. Tiež predajca zostavuje cenovú ponuku (čo máloktorý koncový zákazník ako laik dokáže – skombinovať správne všetky strešné prvky) a je nositeľom najvýhodnejších cien na strechy, takže koncoví zákazníci sa snažia kúpiť si to u nich“.

„Predajca ma reálnu šancu ovplyvniť koncového zákazníka min. v 50% prípadov. Pri súčasnom tlaku koncového zákazníka na cenu končí často predaj cenovo najvýhodnejšími riešeniami. Bramac však predstavuje prémiovejšiu ponuku s vyššou kvalitou, ktorej pridanú hodnotu treba koncovým zákazníkom vysvetliť. Preto sme zamotivovali predajcov, aby sa tejto argumentácii venovali. Stanovili sme im cieľ – kumulatívny obrat nákupu tovaru Bramac od začiatku roka 2015 do konca októbra 2015. Tento cieľ bol stanovený individuálne pre každé predajné miesto vzhľadom na jeho potenciál , ako aj históriu nákupu za rovnaké obdobie minulého roku. Tým sme docielili reálnosť cieľov a ich akceptáciu, “ povedal Modranský.

Bramac- sutaz - brozura
ukážka súťažného letáku (zdroj: Bramac)

„Zámerne bol ako ukazovateľ zvolený obrat v Euro, nie množstvá, čo motivuje predajcov ponúkať najme tie drahšie a kompletnejšie riešenia (napr. nielen krytinu, ale aj kvalitnejšie strešné doplnky, solárne kolektory a pod.). V stavebninách sú však 2 cieľové skupiny – pultový predajný personál a majitelia. Aby nedochádzalo k nedorozumeniam, komu prináleží motivácia, pripravili sme ju preto dvojstupňovo pre obe skupiny. Pultový personál získa za splnenie cieľa darčekové poukážky, majitelia za rovnaký cieľ pozvánku na spoločnú incentívnu akciu s Bramacom (oboplávanie Stredozemného mora na lodi)“

Bramac - farmár Martin
zdroj: Bramac

 

Zvažovali sme aj využitie product placementu v relácii Farma – zámer bol zadať súťažiacim úlohu zrekonštruovať vybranú strechu našou krytinou, pričom ta by bola v zábere spolu s komentárom hospodára o jej vybraných výhodách. Nakoniec sme od toho upustili. Nechceli sme to urobiť “silene a okato”, tiež viac sa nám do kampane hodí samotná osoba hospodára, ako obsah a zameranie relácie a s tým súvisiaca cieľová skupina, ktorá ju pozerá,“ dodal pre masmedialne.info Marcel Modranský, riaditeľ marketingu spoločnosti Bramac.

Vizitka kampane:
Kampaň: Kvalitná strecha hodná hospodára
Timing: jeseň 2015
Agentúra: LOWE GGK
Creative director: Pavol Kornúcik
Account director: Lucia Sviteková

Pozrite si ako vyzerá farmár Martin Bagar v upútavke na show televízie Markíza:

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu