Tvárou novej kampane spoločnosti Lidl sa stala Včielka Maja

Spoločenská zodpovednosť firmy je veľmi dôležitou témou, Lidl sa preto rozhodol, že v lete vybuduje v slovenských mestách desať nových detských ihrísk pod názvom Žihadielko. O výbere miest rozhodnú sami obyvatelia v online hlasovaní. Motívom kampane je rozprávkový svet Včielky Majky a v podobnom vizuálnom koncepte budú ladené aj ihriská.

„V lete vyrastie na Slovensku desať detských ihrísk Žihadielok. V lokalitách, ktoré vyberú v hlasovaní na internete ľudia, postavíme ihriská a následne ich darujeme mestám. Týmto projektom chceme prispieť k tomu, aby deti mohli svoj voľný čas tráviť zmysluplne a urobili aj niečo pre svoje zdravie,“ povedal Stanislav Čajka, generálny riaditeľ spoločnosti Lidl Slovenská republika.

logo Zihadielko
logo Žihadielko (zdroj: Lidl)

Kampaň k projektu si spoločnosť Lidl Slovenská republika nerealizovala in-house, ale využila služby reklamnej agentúry. „Projekt je od zrodu pôvodnej myšlienky cez predstavu o jeho realizácii a nastavenie pôvodný. Kreatívu sme riešili prostredníctvom tendra s medzinárodnou účasťou, ktorého víťazom sa stala slovenská reklamná agentúra Wiktor Leo Burnett,“ povedal pre Masmediálne.info Tomáš Bezák, PR manažér a tlačový hovorca spoločnosti Lidl Slovenská republika.

„Kto prišiel s rozprávkovým konceptom? Akonáhle sme sa rozhodli realizovať tento projekt, vedeli sme, že je potrebné nájsť rozprávkový svet, s ktorým by sme ho mohli spojiť. Napokon sa nám to podarilo vo Včielke Maji a jej priateľoch. Koncept sme riešili s vlastníkom licencie, ktorým je Studio 100 Animation,“ doplnil Tomáš Bezák.

„Cieľom je motivovať deti, aby svoj voľný čas trávili aktívne a na čerstvom vzduchu, rozvíjali sa a nadväzovali nové priateľstvá. V roku 2016 preto postavíme v desiatich slovenských mestách ihriská Žihadielka určené pre detí od 2 do 12 rokov. O tom, kde ihriská vyrastú, rozhodnú v hlasovaní ľudia,“ povedal Tomáš Bezák.

Hlasovanie prebieha od 21. januára v termíne do 29. februára. Víťazi budú známi najneskôr v polovici marca. Hlasujúci okrem ihriska pre svoje mesto môžu vyhrať detské autíčko BMW X6 na diaľkové ovládanie. Celková hodnota ihrísk je 870 000 €.

Zihadielko ihrisko od Lidl
vizualizácia ihriska Žihadielko (zdroj: Lidl)

Kampaň je nasadená v televízii, digitále, sociálnych médiách, printe, rádiách, v outdoore, v POS a POV.

Pozrite si spoty a vizuály kampane:

Aktualizované:

Z reakcie čitateľa sme sa dozvedeli, že v Čechách funguje podobný projekt spoločnosti Lidl už od roku 2012, pod názvom Stavíme Rákosníčkova hřiště