Denis Schvarcz pred rokmi písal svoj blog v ktorom glosoval udalosti v médiách a reklame, teraz sa stal tvárou televíznej kampane nového HN magazínu. Schvarcz pracuje, ako riaditeľ marketingu vo vydavateľstve Mafra Slovakia, ktoré nový týždenník uviedlo v piatok 6. novembra na trh.
Nový týždenník bude vychádzať každý piatok na 68 stranách vložený v denníku Hospodárske noviny za cenu 99 cenov. Viac informácií.
Vydanie magazínu sprevádza úvodná kampaň, ktorej tvárou v televíznom spote je Denis Schvarcz a tvárou billboardovej kampane sa stal Andrej Babiš, český minister financií a majiteľ holdingu Agrofert, ktorého súčasťou je aj spoločnosť Mafra Slovakia, ktorá nový magazín vydáva.

Denis Schvarcz v spote používa alias „Bohumil“, keďže pod týmto pseudonymom (Bohumil Stejskal) publikuje. Začínal ako športový novinár v košickom Večerníku a neskôr ako otec na materskej dovolenke písal svoj blog pre portál Mediálne.sk pod názvom Týždňovky Bohumila Stejskala.
Pravidelne v blogu glosoval udalosti zo sveta médií a reklamy. Je tiež zakladateľom a píšucim autorom webu takurcitee.sk so športovou tématikou.
V súčasnosti pôsobí ako riaditeľ marketingu vydavateľstva Mafra Slovakia a preto sa objavil v spote na nový supplement Hospodárskych novín.
Uvádzacia kampaň HN magazínu pracuje so sloganom „Inteligentné čítanie“. Autorom kreatívy je reklamná agentúra Creative Department.
V televíznom spote Bohumil menuje printové tituly slovenského trhu, denník SME, denník Pravda, magazíny Profit, Trend a .týždeň, ktorým by Hospodárske noviny a ich nový HN magazín chceli byť konkurenciou.
Televízny spot bude nasadený každý štvrtok v mesiaci november v prime-time v televíziách Markíza, RTVS a TA3.
Súčasťou kampane je aj rádiový spot a outdoor kampaň na 65ks plochách billboardov po Slovensku.
Náklad a predaj denníka Hospodárske noviny
Tlačený náklad denníka Hospodárske noviny za mesiac august 2015 bol 15 007ks, podľa auditu ABC Slovakia a počet predaných výtlačkov 11 868 kusov.
Denník SME mal náklad 41 258ks a predal 29 785 kusov.
Tlačený náklad magazínu .týždeň bol 14 450ks a predaných výtlačkov 10 849 kusov.
Ekonomický týždenník Trend mal tlačený náklad 14 525 kusov a počet predaných kusov bol 10 917.
Všetky údaje nákladov sú za mesiac august 2015, čo je zatiaľ posledný z dostupných údajov auditu ABC Slovakia.
Denník Pravda a magazín Profit svoj náklad neauditujú externým dohľadom, nie je preto možné ho verifikovať a preto dáta o ich predaji zverejňovať nebudem.
Čítanosť denníka Hospodárske noviny
Hospodárske noviny sú na Slovensku na 7 pozícii v čítanosti, zasahujú 3% populácie, predbehli len maďarské noviny Új Szó s 2% populácie vo veku 14-79 rokov.
Aktuálne dáta o čítanosti sú za 1+2. kvartál 2015 z národného prieskum MML-TGI® (Market & Media & Lifestyle – Target Group Index ®, ktorý realizuje výskumná agentúra MEDIAN SK na vzorke 4.385 respondentov, občanov Slovenskej republiky vo veku 14 – 79 rokov. Výsledky boli zbierané v termíne od 5. 1. 2015 do 21. 6. 2015.
„Celková čítanosť celoštátnych denníkov v porovnaní so 4.+1. kvartálom 2015 klesla o 2% na 31% populácie. Tento údaj vychádza z premennej „čítal(a) posledné vydanie“. Pokiaľ vychádzame z premennej „čítal(a) posledných 14 dní“ ide o 67% populácie. Celoštátne denníky v 1. a 2. kvartáli 2015 dosiahli nasledovné výsledky: Nový Čas si udržal prvú pozíciu so 16%. Čítanosť na úrovni 7% majú denník SME a denník Pravda. Nasleduje denník Plus jeden deň so 6% a Šport so 4%. Korzár a Hospodárske noviny majú 3% čítanosť. Ďalej nasleduje Új Szó s 2% populácie vo veku 14 – 79 rokov,“ uvádza sa v správe z prieskumu výskumnej agentúry MEDIAN SK.

O vydavateľstve Mafra Slovakia
Vydavateľstvo Ecopress pôsobilo na slovenskom trhu od roku 1992. Od 1. januára 2015, po jeho prevzatí, zmenilo názov z Ecopress na MAFRA Slovakia a j súčasťou holdingu Agrofert podnikateľa Andreja Babiša.
MAFRA vydáva na Slovensku denník Hospodárske noviny, odborné tituly, ako Stratégie, Zdravotnícke noviny, Fit život, Diabetik, RUN, Obchod a Horeca, prevádzkuje ekonomické a finančné portály Hnonline.sk, AAAdopyt.sk a organizuje stretnutia pre odbornú verejnosť.