Ešte 20. augusta odštartoval Hornbach kampaň, ktorá potrvá až do 23. októbra. Kampaň pracuje so sloganom Tvoj projekt patrí iba tebe a pokračuje v približovaní života a rituálov majstra. Kampaň je z dielne agentúry Heimat.
„Idea kampane vznikla kvôli zvyšujúcemu sa obmedzovaniu osobnej slobody. S rastom sociálnych predpisov a zákonov je potrebné klásť dôraz na prežitie individuality,“ povedal o prebiehajúcej kampani riaditeľ marketingu spoločnosti Hornach David Kolář.
„Dej kampane dáva popud k vytvoreniu si vlastného názoru, dávaniu najavo svoje emócie a pocity a predovšetkým bytiu samých sebou. Dôležité je dať iba na svoj názor, pretože projekt patrí iba jednému jednotlivcovi,“ dodal David Kolář.
https://www.youtube.com/watch?v=HsNiRxvWkNE
Kampaň pobeží na Slovensku a v Čechách, využíva mediatypy online video/bannery, printy, P.O.S., rádio, TV (len v Českej republike), landing page www.hornbach.sk/pracovneritualy a sociálne siete Facebook, YouTube, Instagram a Tumblr.
https://www.youtube.com/watch?v=LN-FWGPKvLE&feature=youtu.be
Vizuály kampane:Vizitka kampane:
Kreativna agentúra: Heimat
Mediálna agentúra: Unimedia
PR: PR.Konektor