Tvoja tvár znie povedome (foto: TV Markíza)

Fenomenálna zábavná šou Tvoja tvár znie povedome opäť potvrdila svoj status nehasnúceho diváckeho hitu. Tretia premiérová epizóda 6. série si v nedeľu, 21. marca 2021, pripísala rekordnú sledovanosť od roku 2016, a v oboch hlavných cieľových skupinách sa stala suverénne najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 dosiahla Tvoja tvár znie povedome excelentný rating 11,3 %, ktorý je v rámci doterajšej histórie šou najvyšší od októbra 2016, ako aj vysoko nadpriemerný trhový podiel 30,0 %.

Tvoja tvár znie povedome obzvlášť zabodovala v kategórii mladých žien vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania šou zabezpečili trhový podiel 43,4 %.

Ďalšie kolo plné neuveriteľných premien, korunované víťazstvom talentovanej herečky Kristíny Madarovej za vynikajúce stvárnenie kolumbijskej speváčky Shakiry, si nenechalo ujsť celkovo 582-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je taktiež najlepší výkon šou od októbra 2016.

Celkovo najsledovanejším programom dňa v cieľovej skupine 12-54 sa stala hlavná spravodajská relácia Televízne noviny, ktorá zaznamenala výborný rating 11,9 % a trhový podiel 28,0 %. Sumár najdôležitejších informácií dňa si na Markíze v nedeľu večer pozrelo 651-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Jednoznačne najsledovanejšou politickou diskusiou na trhu v oboch hlavných cieľových skupinách sa stala relácia Na telo, ktorá si pripísala excelentný rating 8,3 % a trhový podiel 28,0 %.

Zaujímavá debata moderátora Michala Kovačiča s ministrom hospodárstva Richardom Sulíkom (SaS) a predsedom Hlasu-SD Petrom Pellegrinim pritiahla k obrazovkám až 564-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je 3. najvyšší výsledok od obnovenia relácie na jeseň 2018.

V piatok, 19, marca 2021, všetky svoje doterajšie rekordy v oboch hlavných cieľových skupinách prekonala svadobná romantická šou Svadba na prvý pohľad.

V cieľovej skupine 12-54 dosiahla v rámci oboch doterajších sérií absolútne najvyšší rating 10,5 % a rovnako aj najlepší trhový podiel 26,6 %. Tretia epizóda 2. série výnimočného sociálneho experimentu pritiahla k obrazovkám taktiež rekordných 497-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Aj v piatok patrilo celkové prvenstvo v rebríčku sledovanosti hlavnej spravodajskej relácii Televízne noviny so skvelým ratingom 10,9 % a trhovým podielom 31,2 % v cieľovej skupine 12-54. Zvíťazili tiež v širšej cieľovej skupine 12+ s 609-tisíc divákmi pri obrazovkách.

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu