zdroj: Ringier Axel Springer Slovakia

Líder medzi ženskými týždenníkmi Nový Čas pre Ženy oslávil pred pár týždňami už 15 rokov od svojho prvého vydania. V rámci významného jubilea predstaví časopis nový dizajn titulky, prémiovejší papier obálky, nové sýte farby, ako aj upravený obsah.

Redizajnovaný Nový Čas pre Ženy je reakciou na spätnú väzbu čitateliek. Tie si obľúbili špeciálne vydania XXL, ktoré vychádzajú už tri roky. Preto sa redakcia rozhodla preniesť tento dizajn a vyššiu kvalitu aj do bežných vydaní.

Čitateľky sa môžu tešiť na prémiovejší papier obálky, modernejšie zalomenie titulnej strany, ktorej dominujú výraznejšie sýte farby, ako aj využitie špeciálnej, bežne nepoužívanej piatej farby.

Nový Čas pre Ženy, tak ako vždy, udáva nový trend najvyššej kvality medzi ženskými týždenníkmi a potvrdzuje pozíciu lídra na slovenskom trhu vo svojom segmente.

„Už 15 rokov sme najpredávanejším ženským týždenníkom. Chceli by sme sa aj takýmto spôsobom poďakovať našim verným čitateľkám. Ich spätná väzba je pre nás veľmi dôležitá, a my sme sa ju snažili čo najviac preklopiť do nových šiat. Aj preto verím, že nový dizajn, vyššiu kvalitu, ako aj upravený obsah ocenia,“ povedala Monika Huljaková, šéfredaktorka týždenníka Nový Čas pre Ženy.

ukážka nového layout designu (zdroj: Ringier Axel Springer Slovakia)

Súčasťou magazínu aj naďalej ostáva príloha o varení a pečení, ktorá prináša tie najlepšie recepty od redakcie aj od samotných čitateliek. Vďaka zmene formátu si bude možno prílohu s receptmi lepšie odkladať do zakladačov a k obľúbeným receptom sa neskôr vrátiť. Čitateľky teda stále budú dostávať dva časopisy v jednom.

„Nový Čas pre Ženy je dlhodobo lídrom vo svojom segmente. Preto som rád, že sa nám podarilo posunúť jeho vizuálnu stránku opäť na vyššiu úroveň. Našim čitateľkám tak ponúkneme ešte lepší zážitok,“ povedal Milan Dubec, generálny riaditeľ Ringier Axel Springer Slovakia.

Vylepšenia prichádzajú aj v obsahovej časti. Pribudnú nové rubriky s významnými odborníkmi z oblasti lekárstva či výživy. Obsah bude ešte viac reflektovať na reakcie čitateliek jednak z printovej, ale aj z online verzie časopisu www.casprezeny.sk, ako aj zo sociálnych sietí.

ukážka nového layout designu strán (zdroj: Ringier Axel Springer Slovakia)

Skutočné príbehy zo života slovenských žien patria podľa reakcií čitateliek k tomu najzaujímavejšiemu, čo titul prináša. Úpravami prejdú aj ďalšie obľúbené rubriky ako Zmenáreň, Sex a vzťahy, Krása či Zdravie. Celkový dôraz bude kladený na autentický slovenský obsah a reflektovanie diania u nás doma.

nová titulka (zdroj: Ringier Axel Springer Slovakia)

Týždenník Nový Čas pre Ženy je najpredávanejší ženský týždenník na Slovensku, ktorý udáva trendy a určuje témy. Vychádza od roku 2002. Reaguje na to čím žijú jeho čitateľky. Prináša im obľúbené rady do kuchyne i domácnosti, skutočné príbehy, rodinné a partnerské vzťahy, články o zdraví, bývaní, móde či kozmetike.

Priemerný predaj, za prvých 9 mesiacov roka 2017, sa pohybuje na úrovni 94 076 kusov (podľa oficiálneho auditu ABC SR). Mesačne navštívi web casprezeny.sk až 820-tisíc (RU). Užívatelia vytvoria v priemere takmer 10 miliónov page views mesačne.

 

ukážka nového layout designu strán (zdroj: Ringier Axel Springer Slovakia)

Týždenník Nový Čas pre Ženy nedávno kúpila finančná skupina Penta Investments. Kúpno-predajná dohoda medzi vydavateľstvom Ringier Axel Springer Slovakia a vydavateľstvom skupiny Penta, News and Media Holding pre portfólio tlačených magazínov zahrňuje týždenníky Nový Čas pre Ženy a Život, ako aj mesačníky Nový Čas Krížovky, Nový Čas Bývanie, EVA, Madam EVA, GEO a AUTO BILD, spolu so všetkými ich online rozšíreniami.

Predajná transakcia portfólia tlačených novín podlieha schváleniu zo strany kompetentných orgánov v oblasti kontroly fúzií. Uzavretie oboch transakcií sa očakáva v polovici roka 2018. Čítaj viac.

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu