25 tisíc predaných výtlačkov zaznamenalo posledné číslo nového spoločensko-spravodajského týždenníka, ktoré vyšlo pred Vianocami.

Celkový predaj tvorí z najväčšej časti pultový predaj, kde dosiahol 24 500 predaných výtlačkov, a elektronické a tlačené predplatné, ktoré predstavovalo ku koncu roka 500 kusov. Od Nového roka sa počet predplatiteľov navýšil o 1 000, a to ako za elektronické, tak tlačené vydanie.

„Predaj 25 tisíc je veľmi dobrý základ, ale stále sme ešte len na začiatku. Ciele sú samozrejme ešte vyššie“, hovorí šéfredaktor týždenníka TÉMA Zdeněk Šustr.

Časopis TÉMA vychádza od 3. októbra 2014. V rámci portfólia mediálnej skupiny MAFRA je to prvý voľnopredajný týždenník. Vychádza v rozsahu 76 strán v tlačenej aj elektronickej verzii každý piatok a predáva sa na stánku za 25 korún.

K dostaniu je aj vo vlakových súpravách Českých dráh, Regio Jet či u autobusového dopravcu Student Agency a novo aj vo VIP salónikoch pražského Letisko Václava Havla.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu