UniCredit bank oslavuje 25 rokov od vstupu na Slovenský trh a rozhodli sa usporiadať pre pozvaných novinárov Media párty na ktorej v Kafé Scherz na bratislavských Palisádach vystúpi kapela Hex a Dj Koki.

V UniCeredit Bank zvolil zaujímavú stratégiu zbližovania sa s novinármi keď sa rozhodli usporiadať vlastnú párty pre novinárov pri príležitosti 25. výročia svojho vstupu na slovenský trh.

Podľa pozvánky, ktorú sme dostali do redakcie bude mať párty zaujímavý program, vystúpi aj kapela Hex a Dj Koki. S pozvanými novinármi sa tak bude môcť vrcholový manažment UniCredit Bank bližšie zoznámiť v neformálnom prostredí.

„Okrem vrcholového manažmentu tam od nás budú kľúčoví ľudia zo všetkých segmentov, retailového, firemného (od malých firiem, agrarnikov, až po nadnárodné korporácie), privátneho bankovníctva. Bude priestor rozprávať, formálne aj neformálne o témach, ktoré Vás zaujímajú,“ uvádza UniCredit Bank v sprievodnom liste k pozvánke.

Každá spoločnosti si volí svoj spôsob, ako odkomunikovať efektívne informácie smerom k novinárom a tak smerom k verejnosti, dôležité je aby bol vždy tento spôsob transparentný a neprekročil hranicu vzťahu „novinár a subjekt“ a bola tak zachovaná istá hranica a vzťah k nezávislosti novinárskej práce.

Každá redakcia by mala preto mať svoj kódex určujúci čo sa považuje za dar a v akej podobe ho môže novinár prijať, alebo neprijať. Naša redakcia je v tomto smere až puristická, keď neprijíma žiadne dary, preto na párty nepôjdeme.

Je ale vždy na rozhodnutí toho ktorého média, ako si svoj vnútorný redakčný kódex a mechanizmus nastaví a či ho bude potom aj v reále dodržiavať a samo zabezpečí zachovanie procesu objektivity redakčných výstupov.

„Media event je kreatívnym nástrojom na odkomunikovanie konkrétnych tém a posolstiev. Program je postavený tak, aby bol priestor pre inšpiráciu a vzájomné hľadanie tém z rôznych segmentov, ktoré sú pre média zaujímavé, “ povedala pre masmedialne.info Zuzana Ďuďáková, hovorkyňa spoločnosti UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia.

„S týmto nástrojom (media event) máme výborné skúsenosti aj z predchádzajúcich ročníkov, kreatívne odkomunikujeme dôležité novinky a novinári tam nájdu inšpiráciu pre viaceré články, “ doplnila Zuzana Ďuďáková.

Pozvanka na Media party UniCredit Bank

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu