Reklama na eurofondy sa objavila v médiách za horibilné sumy a tesne pred voľbami. Úrad vlády objednal reklamu vo viacerých médiách, napríklad v televízii JOJ, TA3 a Markíza.

Politik Róbert Auxt zo strany #Sieť, ktorá mala sama problém z financovaním predvolebnej kampane ich prezidentského kandidáta Radoslava Procházku, upozornil aktuálne na svojom blogu na kampaň Úradu vlády, ktorá má v pozitívnom svetle propagovať Slovensko v súvislosti s čerpaním z eurofondov.

Za kampaň s názvom Dobré správy, podľa jeho informácií zaplatil Úrad vlády celkom na nákup médií až 2,1 milióna eur.

Kampaň je z dielne reklamnej agentúry Creo/Young & Rubicam (CYR), podľa informácií zverejnených v Centrálnom registri zmlúv SR. Oslovil som riaditeľa reklamnej agentúry CYR Petra Krcha, aby som zistil podrobnosti o kampani.

Televízny spot má v divákovi vyvolať dojem, že pozerá spravodajskú reláciu Televízne noviny. Diváci podvedome takto prezentované informácie vnímajú ako dôveryhodnejšie.

Efekt rastu krajiny z eurofondov sa podarilo tvorcom zdôrazniť vizuálnou metaforou, kedy rastie, dospieva aj moderátorka, ktorá dobré správy divákom sprostredkúva.

„Dobrý deň, Slovensko je dnes plné dobrých správ. Vďaka eurofondom sa na Slovensku zmodernizovalo viac ako 1000 škôl, 74 kilometrov železníc a 641 sídiel a verejných priestranstiev,“ vraví moderátorka „spravodajstva“ v prvom televíznom spote.

Hlavný slogan televíznej kampane znie: „Vďaka eurofondom sme vyrástli. Až 80% z verejných investícií tvoria prostriedky z Európskej únie.“

S rovnakým leit motívom sú ladené všetky televízne spoty. Celkovo boli natočené až 4 varianty spotov.


V televíznom spote rolu moderátorky stvárnila i populárna Sabrínka Grláková filmová Terezka Švehlová  zo seriálu Panelák televízie JOJ:

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu