Utajený šéf (foto: TV Markíza)

Zabodovali aj večerné spravodajské relácie, ale tiež úspešná reality šou Farma, ktorá v cieľovej skupine 12-54 zaznamenala v rámci aktuálneho ročníka druhý najvyšší trhový podiel.

Obľúbená reality šou Utajený šéf si v stredu, 29. septembra 2021, opäť podmanila divákov televízie Markíza a v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 sa stala najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

V tejto strategickej cieľovej skupine si Utajený šéf udržal minulotýždňový výborný rating 8,5 % a dosiahol nadpriemerný trhový podiel 27,0 %. Zároveň tiež ešte výraznejšie zatlačil do úzadia konkurenčnú šou Dom snov, ktorá na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine zaznamenala trhový podiel iba 12,2 %. Detektívny film Vraždy vo Vercors získal na Jednotke RTVS podiel na trhu 7,7 %.

Na to, ako si šéf upratovacej firmy ČaSS Marek Klenovič počínal v prestrojení za brigádnika Johnyho, bolo zvedavých celkovo 431-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Utajený šéf si tak medzitýždenne polepšil o 28-tisíc divákov, pričom v čase vysielania mal dosah až na 692-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Excelovala aj nasledujúca reality šou Farma, ktorá si v cieľovej skupine 12-54 pripísala skvelý rating 5,3 % a z hľadiska aktuálneho ročníka druhý najvyšší trhový podiel 27,4 %.

V rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ sa najsledovanejším stredajším programom stala hlavná spravodajská relácia Televízne noviny, ktorá k obrazovkám TV Markíza pritiahla 522-tisíc divákov a zasiahla až 863-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). V cieľovej skupine 12-54 obsadila druhú priečku s ratingom 8,4 % a trhovým podielom 29,0 %.

Zabodovali aj nasledujúce spravodajské relácie Počasie (rating 8,2 % / share 26,1 % v CS 12-54) a Športové noviny (rating 6,5 % / share 20,6 % v CS 12-54), ktoré v stredajšom rebríčku sledovanosti obsadili tretie a štvrté miesto.

Úspešnejší než večerné prime-time programy konkurencie bol aj podvečerný rodinný seriál Oteckovia, v cieľovej skupine 12-54 dosiahol rating 5,9 % a trhový podiel 26,8 %.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v stredu v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 29,7 %) aj v prime-time 19.00-23.00 (share 32,7 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu