Spoločnosť AshleyMadison.com, najväčší svetový portál na neveru, vstupuje od júla aj na slovenský a český trh. Nadväzuje tak na úspešný štart v Poľsku, ktorý sa uskutočnil minulý týždeň a je súčasťou expanzie na trhy Strednej a Východnej Európy.

S viac ako 26 miliónmi členov je AshleyMadison.com najväčším portálom určeným pre zadaných, ktorí chcú spáchať diskrétnu neveru. Každý šesť sekúnd pribudne na portáli nová registrácia!

Spoločnosť AshleyMadison.com založil v roku 2002 v Toronte vtedajší športový agent Noel Biderman, ktorý okamžite odhadol potenciál relatívne nového konceptu on-line zoznamky. Zároveň si uvedomil možnosť dopytu po týchto službách aj zo strany zadaných klientov, ktorí hľadajú cestu, ako sa diskrétne zoznámiť s ďalšími zadanými.

Pozrite si televíznu reklamu na AshleyMadison.com:

 

Od uvedenia AshleyMadison.com na trh ubehlo dvanásť rokov, v priebehu ktorých tento koncept prilákal viac ako 26 miliónov užívateľov, pričom ustál recesiu lepšie ako vačšina podobných portálov. Len v roku 2013 predstavovali globálne príjmy spoločnosti vyše 120 miliónov dolárov.

Úspech AshleyMadison.com je vo významnej miere ovplyvnený snahou zaistiť klientom absolútnu anonymitu a bezpečnosť osobných účtov. Na túto skutočnosť poukázala populárna, hoci kontroverzná kampaň, v ktorej spoločnosť na svojich billboardoch zobrazila španielskeho kráľa Juana Carlosa, princa Charlesa a ex prezidenta USA Billa Clintona so sloganom „Čo spája túto “šľachtu”? Mali využiť služby AshleyMadison.com”. Spoločnosť údajne zvažuje obdobne kontroverznú kampaň aj na Slovensku a v Čechách.

“Expanziu na trhy Strednej a Východnej Európy sme plánovali už dlhšiu dobu. Podľa výsledkov nášho prieskumu nás tu čaká veľká príležitosť. Ako niekdajší športový agent som si zároveň vedomý veľkého počtu úspešných slovenských a českých športovcov a teším sa, ako sa bude AshleyMadison.com po úspešnom vstupe na trh angažovať aj v športe,” uviedol generálny riaditeľ spoločnosti Noel Biderman.

Robustná expanzia AshleyMadison.com zasiahla v roku 2013 aj ázijský trh, kde spoločnosť zažila svoje najúspešnejšie štarty, konkrétne v Japonsku, v Hong Kongu a na Taiwane. V roku 2014 rozšírila svoju pôsobnosť aj na ďalších trhoch –  v Macau, v Južnej Kórei, v Izraeli a v Poľsku. Po spustení portálu na území Českej a Slovenskej republiky bude AshleyMadison.com fungovať už v 40 krajinách sveta.

Pozrite si televíznu reklamu na AshleyMadison.com:

 

Vedenie AshleyMadison.com verí v ďalšie úspechy na trhoch Strednej a Východnej Európy, nakoľko prvé signály z Poľska sú veľmi pozitívne. Už niekoľko týždňov po spustení sa tu na portál zaregistrovalo až 10.372 členov s priemerným vekom 34 rokov u mužov a 33 rokov u žien.

Viera v úspech je vysoká najmä v Českej republike, kde síce nevera nie je tabu, ale diskrétnosť sa vysoko cení. Portál AshleyMadison.com totiž ponúka svojim členom možnosť spáchať dokonalú neveru, teda neveru neodhalenú, nakoľko veľký dôraz kladie práve na diskrétnosť a tajomstvo, ktoré sú kľúčové.

V súvislosti s marketingovými aktivitami a uvedením AshleyMadison.com na trh na Slovensku, sa vedú debaty o sponzorstve jedného dôležitého športového klubu, ktorého oznámenie sa zhoduje s termínom uvedenia AshleyMadison.com na trh v tomto regióne. Nechajme sa teda prekvapiť, ako chcú v Ashely Madison tento kontroverzný portál uviest na náš slovenský trh.

Globálny reklamný slogan Ashley Madison znie: Life is Short. Have an Affair.

Zdroj: FUSION, Zdroj fotografie: Ashley Madison, Zdroj videa: YouTube

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu