Posledné ovácie festivalu Cannes Lions pomaly odzneli, je čas na ďalšie! Aj napriek tomu, že tohtoročná selekcia Cannes Predictions prekvapila svojím užším počtom kampaní, ocenení získala neúrekom.

Z celkového počtu 25 sa levom ubránili len dva reklamné počiny. Kampane z výberu Leo Burnett Worldwide získali úctyhodných 11 cien Grand Prix, 59 Zlatých, 53 Strieborných a 40 Bronzových levov. K tomu dve ceny navyše ako dôkaz – Titanium Lion a Product Design Lion. O rebríčku úspešnosti jednotlivých kampaní sme už písali, na tú vašu si posvietime teraz.

Maximálny počet bodov, ktorý ste ako porotcovia mohli dosiahnuť, je 7 075. Najviac sa vkusu poroty v Cannes priblížil Maroš Zeleňák s počtom bodov 6 150. Gratulujeme! Nová dizajnová Kia Soul s plnou nádržou na týždeň je tvoja. Dúfame, že máš vodičák!

Vám ostatným ďakujeme za hlasovanie a tešíme sa na ďalší ročník.

Projekt Cannes Predictions aj tento rok prieniesla kreatívna agentúra Wiktor Leo Burnett, ocenená titulom „Agentúra dvadsaťročia“, titulom pre najúspešnejšiu agentúru v celej 20-ročnej histórii súťaže Zlatý klinec.

„Vidím, že sa zapojil aj náš kolega Marián, zakladateľ portálu  a skončil takmer na poslednom, konkrétne na 38. mieste! :-) Našťastie Peťo Sagan nám robí v tieto dni väčšiu radosť, ako on! :-)“, doplnil Michael Gold, redaktor portálu.

No a kompletné výsledky a ešte raz „tento text“ si môžete prečítať >> TU

Víťazovi Marošovi Zeleňákovi srdečne blahoželáme!

Zdroj: Wiktor Leo Burnett, správu sme 1x publikovali už 09.07.2014

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu