Reklamná agentúra Istropolitana Ogilvy odštartovala v roku 2016 projekt pre stážistov, ktorý nazvala Akvárko. Predchádzajúcim stážistom sa podarila realizovať prvá skutočná reklama, vymysleli koncept reklamy pre Nádej – združenie sclerosis multiplex. Spot je nasadený od februára.

Projekt Akvárko slúži absolventom a študentom, aby získali stáž v Istropolitane a aby si vyskúšali aspoň na mesiac, ako funguje napr. job art directora, copywritera, stratéga, digitálneho špecialistu alebo accounta.

„Akvárko je miesto, kde sa nápady stávajú skutočnosťou. Naši stážisti vymysleli, starší kolegovia z agentúry natočili a online video pre Nádej – združenie sclerosis multiplex je na svete,“ uviedla agentúra.

Agentúra hľadá každý mesiac nových ľudí a prihlásiť sa môžete na adrese job@istropolitana.sk.

Združenie Nádej vzniklo s úmyslom pomáhať osobám s ochorením sclerosis multiplex. Pozrite si ich nový spot z Akvárka:

 

Prečítajte si:

Akvárko je pre „nepoškvrnených“ čerstvých ľudí zapálených pre reklamu

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu