predajňa KRAJ v Auparku (zdroj: KRAJ/TERNO real estate)

Sieť slovenských potravín KRAJ pokračuje v rýchlej expanzii. Ide o doteraz najväčšiu predajňu siete KRAJ, ktorá je pripravená obslúžiť desiatky tisíc zákazníkov týždenne.

Vlajková predajňa konceptu KRAJ v bratislavskom Auparku ponúka najširší výber produktov, regionálnych potravín, ale aj produkty pre ľudí s potravinovými intoleranciami a stravovacími obmedzeniami. Rast siete bude ešte v tomto roku pokračovať nielen v bratislavskom kraji.

Koncept predajní KRAJ chce reagovať na aktuálne trendy a odpovedá na požiadavky zákazníkov, ktorí vyhľadávajú kvalitné potraviny od lokálnych výrobcov. KRAJ chce prinášať spojenie troch hlavných potrieb zákazníkov pod jednu strechu – komplexný a pohodlný rodinný nákup za primerané ceny, kvalitnú ponuku od slovenských výrobcov a v neposlednom rade aj produkty pre spotrebiteľov s potravinovými intoleranciami a stravovacími obmedzeniami.

Zákazníci si koncept KRAJ obľúbili o čom svedčí aj prieskum spoločnosti KANTAR Slovakia z marca tohto roku, ktorý ukázal, že 94 % zákazníkov hodnotí predajne ako vynikajúce, veľmi dobré alebo dobré.

Spoločnosť TERNO real estate aktuálne prevádzkuje cca. 90 predajní pod značkami Terno a Moja Samoška. Prvú predajňu pod značkou KRAJ otvorila v marci 2018 a v súčasnosti ich prevádzkuje už trinásť .

KRAJ v bratislavskom Auparku je vlajkovou predajňou siete. Na ploche 1849,5 m2 ponúka približne 11500 produktov. KRAJ má ambíciu svoju sieť predajní aj naďalej rozširovať aj za hranice hlavného mesta a stať sa celoslovenským reťazcom.

„Už onedlho privítame zákazníkov v Moste pri Bratislave, Prievidzi, či Nitre. Pribudne však aj predajňa pre bratislavských zákazníkov, a to na Hraničnej ulici v Ružinove,“ povedal Stanislav Čajka, generálny riaditeľ spoločnosti TERNO real estate.

Takmer 60 % potravín na pultoch predajní KRAJa je od slovenských výrobcov. „Zákazníci dôverujú slovenským potravinám, záleží im na ich pôvode a kvalite. Našich dodávateľov si dôsledne vyberáme. Častokrát sú to malé rodinné firmy a farmy, ktorým záleží na poctivosti ich výrobkov, ale majú tiež dobrý vzťah k prírode a prostrediu, v ktorom pôsobia. Pri nákupe produktov z fariem či polí zo Slovenska sa môžu zákazníci spoľahnúť na spojenie kvality a dôveryhodnosti pôvodu,“ doplnil Stanislav Čajka.

Okrem potravín, ktoré zákazníci potrebujú pri svojich každodenných nákupoch a ponuky zo slovenských regiónov, v predajni nájdu aj špeciálne potraviny pre ľudí so stravovacími obmedzeniami, či potravinovými intoleranciami.

„Počet ľudí, ktorí majú nejakú formu potravinovej intolerancie sa stále zvyšuje. Záleží nám na tom, aby si ľudia u nás vedeli vybrať z bohatej ponuky bezlaktózových, bezlepkových alebo dia potravín. Samozrejmosťou sú tiež potraviny pre vegánov či raw a bio produkty,“ povedal Stanislav Čajka.

(ts, red)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu