Stovky Sloveniek tri týždne počas kampane hlasovali prostredníctvom online formulára a vyberali najvhodnejšie meno pre ženské intímne partie.

Ženy na Slovensku poslali viac ako tisíc návrhov. Za kampaňou #FindTheName stojí spoločnosť Walmark a jej značka Idelyn Beliema – značka ženského intímneho zdravia.

Cieľom kampane bolo nájsť meno pre vagínu, ktoré si ženy samé zvolia a prelomiť tak ostych a tabu, ktoré je so ženskou intimitou spojené.

Do ankety sa zapojilo až 1 348 hlasujúcich a uviedlo 1 096 mien pre ženské intímne partie.

Medzi najčastejšie používané patria na Slovensku mená: Piška, Maruška, Mušlička, Šuška, Pipinka, Jaskynka, Bohyňa, Svätyňa, Ňuffinka, Garáž, Kačička a Jaščurka, fantázii sa medze nekladú.

Autorom kampane je maďarská pobočka siete McCann. Hlavným motívom jej kampane bolo video, ktoré ženy vyzývalo, aby za mená hlasovali na špeciálnej microsite FindTheName.eu.

PR aktivity na Slovensku zastrešila agentúra Black Apple.

Findthename infografika Piška
zdroj: Black Apple
REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu